We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Specialista dodržování podmínek obchodu / Trade Compliance Specialist
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
České Budějovice, Česko
České Budějovice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dle domluvy
dle domluvy
Mzdové podmínky (brutto)
Od 50 000 Kč/měsíc
Od 50 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Na pozici budete zodpovědní za dohled na proces dovozu/vývozu produktů, za zajištění dodržování interních a externích procesů, zásad a požadavků na dodržování obchodních předpisů. Budete se spolupodílet na stanovení správného HS kódu, na klasifikaci produktů a pomáhat s řešením případných problémů ohledně cla. Budete se také podílet na speciálních projektech.
Pracovní náplň detailněji:
- příprava dokumentů dle požadavků mezinárodních zákazníků
- spolupráce při HTS (Harmonized Tariff Schedule) klasifikaci produktu, pomoc kolegům při určování optimálních kódů
- dohled nad shromažďováním a údržbou dokumentů a dat na podporu dodržování vládních předpisů a předpisů mezinárodního obchodu
- podpora supply chain teamů při řešení dotazů z celních oddělení
- pomoc s celními záležitostmi týkajícími se odbavení zboží
- spolupráce při interních a externích auditech, procedurách v oblasti dodržování předpisů
- monitorování výkonů a rizik operací při dodržování globálního obchodu
- vytváření měsíčních analýz s cílem zajistit maximální úspory nákladů
- podpora při řízení celních záležitostí
Pracovní náplň detailněji:
- příprava dokumentů dle požadavků mezinárodních zákazníků
- spolupráce při HTS (Harmonized Tariff Schedule) klasifikaci produktu, pomoc kolegům při určování optimálních kódů
- dohled nad shromažďováním a údržbou dokumentů a dat na podporu dodržování vládních předpisů a předpisů mezinárodního obchodu
- podpora supply chain teamů při řešení dotazů z celních oddělení
- pomoc s celními záležitostmi týkajícími se odbavení zboží
- spolupráce při interních a externích auditech, procedurách v oblasti dodržování předpisů
- monitorování výkonů a rizik operací při dodržování globálního obchodu
- vytváření měsíčních analýz s cílem zajistit maximální úspory nákladů
- podpora při řízení celních záležitostí
Zaměstnanecké výhody, benefity
- práce v centru Českých Budějovic
- přátelský kolektiv
- možnost vycestování
- stravenky (130Kč)
- možnost home office 6 dní v měsíci
- dopravné
- sick days
- 5 týdnů dovolené
- plně hrazené jazykové kurzy
- zajištěné parkování v místě výkonu práce
- přátelský kolektiv
- možnost vycestování
- stravenky (130Kč)
- možnost home office 6 dní v měsíci
- dopravné
- sick days
- 5 týdnů dovolené
- plně hrazené jazykové kurzy
- zajištěné parkování v místě výkonu práce
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Máte zkušenosti a znalosti v oblasti logistiky, nákupu , cla a láká Vás práce v moderní perspektivní společnosti?
Pro mezinárodní společnost s pobočkou v Č. Budějovicích hledáme zkušeného kandidáta s komunikativní angličtinou na pozici specialisty dodržování požadavků obchodu.
Máte zkušenosti a znalosti v oblasti logistiky, nákupu , cla a láká Vás práce v moderní perspektivní společnosti?
Pro mezinárodní společnost s pobočkou v Č. Budějovicích hledáme zkušeného kandidáta s komunikativní angličtinou na pozici specialisty dodržování požadavků obchodu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
obchod, supply chain, compliance
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Praxe na pozici/v oblasti
compliance, supply chain
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- VŠ vzdělání
- praxe v oblasti compliance, supply chain (ideálně z mezinárodních společností)
- AJ - komunikativní - komunikace v angličtině na denní bázi
- MS Office - Excel, znalost SAP výhodou
- praxe v oblasti compliance, supply chain (ideálně z mezinárodních společností)
- AJ - komunikativní - komunikace v angličtině na denní bázi
- MS Office - Excel, znalost SAP výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4078958
Posting date: 11.5.2021
2021-05-11
location: České Budějovice Position: Administrativní pracovník, referent, Compliance specialista, Logistik, Nákupčí, Obchodní referent Company: ADECCO spol.s r.o.
Lower salary limit (gross): 50 000 Kč/měsíc