Asistent/ka vedoucího projektu

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Frýdek-Místek, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Administrativní podpora
- Vyřizování emailové agendy na denní bázi
- Opora vedoucího projektu
- Komunikace se subdodavately
- Řešení faktur
- Kontrola fakturace a materiálu
- Občasné dojíždění na stavby
- Fyzicky nenáročná práce, vhodná pro muže i ženy

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Práci na HPP
- Příležitost získání praxe ve velmi stabilní a úspěšné firmě
- 24 dní dovolené
- Roční prémie
- Příspěvek na ubytování, pokud jste zdaleka
- Možnost rozšíření znalosti německého jazyka
- Pevnou pracovní dobu od PO - ČT, vždy 7:00 - 16:15
- Kratší pracovní dobu v pátky, abyste si mohli dříve užívat víkendu
- Pracovní počítač a telefon
- Firemní automobil

Informace o náboru

Máte vzdělání stavebního směru? Pak jste vhodným kandidátem!
Aktuálně obsazuji pozici v Mošnově a Frýdku-Místku

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Stavební průmysl

Pro našeho významného klienta s širokou stavební praxí aktuálně obsazuji pozici Asistenta či Asistentky vedoucího projektu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně

Vzdělání v oboru

Stavební vzdělání velkou výhodou

Ostatní znalosti

Microsoft Office - Základy

Řidičský průkaz

B

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

-Komunikativnost
- Ukončené vzdělání stavebního směru
- Znalost programů Outlook a Excel
- Vlastníte řidičský průkaz sk. B
- Základní znalost anglického či německého jazyka, není ale podmínkou
- Spolehlivost a chuť pracovat

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4085721  Posting date: 20.5.2021