We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Vedoucí účetnictví a administrativy
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Plzeň-jih, Česko
Plzeň-jih, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* zodpovědnost za vedení účetnictví společnosti a za vedení oddělení administrativy
* kontrola a zaúčtování vydaných/přijatých faktur a dobropisů do účetnictví
* komunikace s dodavateli a odběrateli ohledně plateb, vzájemných zápočtů, odsouhlasení pohledávek a závazků
* evidence a účtování majetku společnosti
* kontrola a účtování pokladních dokladů
* kontrola a účtování cestovních příkazů
* kontrola a účtování platebních operací firemních platebních karet
* příprava bankovních příkazů, provádění plateb do bank společnosti (CZ, DE), účtování bankovních výpisů
* účtování interních dokladů na základě dodaných podkladů
* účtování mezd na základě podkladů z mzdového systému Helios
* průběžná kontrola zaúčtování na účty
* správa datové schránky a finanční informační schránky společnosti
* správa archivu – administrativa, účetnictví
* zpracování statistických výkazů – měsíční, čtvrtletní, roční
* příprava podkladů, vedení a přítomnost na ročních inventurách materiálu, výrobků a zboží, stejně jako majetku společnosti
* tvorba a zasílání měsíčních, resp. týdenních reportingových zpráv
* odpovědnost za měsíční a roční závěrky
* spolupráce s auditory na konsolidované účetní závěrce
* spolupráce na sestavení daňového přiznání PO
* zpracování daňových přiznání – DPH, daně z příjmu FO, silniční daň, daň z věcí nemovitých
* správa pojistných smluv a komunikace s makléři
* správa obchodních smluv společnosti
* vedení evidence obalových materiálů, tvorba a zasílání čtvrtletních přehledů
* kontrola průběžné evidence odpadů, spolupráce s externím pracovníkem – ekologem
* tvorba a aktualizace vnitropodnikových směrnic a sdělení v oblasti účetnictví
* kontrola a zaúčtování vydaných/přijatých faktur a dobropisů do účetnictví
* komunikace s dodavateli a odběrateli ohledně plateb, vzájemných zápočtů, odsouhlasení pohledávek a závazků
* evidence a účtování majetku společnosti
* kontrola a účtování pokladních dokladů
* kontrola a účtování cestovních příkazů
* kontrola a účtování platebních operací firemních platebních karet
* příprava bankovních příkazů, provádění plateb do bank společnosti (CZ, DE), účtování bankovních výpisů
* účtování interních dokladů na základě dodaných podkladů
* účtování mezd na základě podkladů z mzdového systému Helios
* průběžná kontrola zaúčtování na účty
* správa datové schránky a finanční informační schránky společnosti
* správa archivu – administrativa, účetnictví
* zpracování statistických výkazů – měsíční, čtvrtletní, roční
* příprava podkladů, vedení a přítomnost na ročních inventurách materiálu, výrobků a zboží, stejně jako majetku společnosti
* tvorba a zasílání měsíčních, resp. týdenních reportingových zpráv
* odpovědnost za měsíční a roční závěrky
* spolupráce s auditory na konsolidované účetní závěrce
* spolupráce na sestavení daňového přiznání PO
* zpracování daňových přiznání – DPH, daně z příjmu FO, silniční daň, daň z věcí nemovitých
* správa pojistných smluv a komunikace s makléři
* správa obchodních smluv společnosti
* vedení evidence obalových materiálů, tvorba a zasílání čtvrtletních přehledů
* kontrola průběžné evidence odpadů, spolupráce s externím pracovníkem – ekologem
* tvorba a aktualizace vnitropodnikových směrnic a sdělení v oblasti účetnictví
Zaměstnanecké výhody, benefity
* uplatnění v menší výrobní společnosti s rodinným duchem
* příjemné čisté pracovní prostředí
* plat odpovídající zkušenostem a praxi
* 5 týdnů dovolené
* 13. plat
* stravenky
* další vzdělávání – kurzy, školení
* příjemné čisté pracovní prostředí
* plat odpovídající zkušenostem a praxi
* 5 týdnů dovolené
* 13. plat
* stravenky
* další vzdělávání – kurzy, školení
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
V případě Vašeho zájmu odpovězte prosím na daný inzerát, případně zašlete svůj životopis na email [email protected]. V případě dotazů volejte na tel. 721 260 396.
V případě Vašeho zájmu odpovězte prosím na daný inzerát, případně zašlete svůj životopis na email [email protected]. V případě dotazů volejte na tel. 721 260 396.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* praxe v oboru min. 5 let
* znalosti a vědomosti z oblasti účetnictví, financí a daní
* komunikativní znalost AJ nebo NJ podmínkou
* organizační schopnosti, samostatnost a iniciativa
* znalost programu MS Office
* praxe v oboru min. 5 let
* znalosti a vědomosti z oblasti účetnictví, financí a daní
* komunikativní znalost AJ nebo NJ podmínkou
* organizační schopnosti, samostatnost a iniciativa
* znalost programu MS Office
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4094676
Posting date: 2.6.2021
2021-06-02
location: Plzeň - jih Position: Finanční manažer, Hlavní účetní, Účetní Company: ADECCO spol.s r.o.