We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Manažer/ka pobočky call centra a prodejního týmu v Brně
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Jihomoravský kraj, Česko
Jihomoravský kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 35 000 Kč/měsíc
Od 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Motivace, povzbuzování a vedení týmu lidí
- Řízení pobočky po administrativní stránce
- Efektivní plánování kapacity a reagování na neočekávané situace
- Předávání zpětné vazby druhým, práce v týmu
- Rozvoj svěřeného týmu, aktivní náslechy
- Nábor nových lidí
- Řízení pobočky po administrativní stránce
- Efektivní plánování kapacity a reagování na neočekávané situace
- Předávání zpětné vazby druhým, práce v týmu
- Rozvoj svěřeného týmu, aktivní náslechy
- Nábor nových lidí
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Pružná pracovní doba
- Mzdové ohodnocení podle odpovídajících znalostí a zkušeností
- Bonusy/prémie, provize z prodeje
- 5 týdnů dovolené
- Přátelský kolektiv stabilní společnosti
- Moderní pracovní prostředí
- Různorodost práce a odpovědnost
- Mobilní telefon a notebook
- Firemní akce
- Multisport karta
- Možnost si napracovat hodiny
- Občerstvení na pracovišti
- Dog-friendly office
- Vzdělávací kurzy, možnost školení
- Možnost osobního i kariérního růstu
- Nástup možný ihned
- Mzdové ohodnocení podle odpovídajících znalostí a zkušeností
- Bonusy/prémie, provize z prodeje
- 5 týdnů dovolené
- Přátelský kolektiv stabilní společnosti
- Moderní pracovní prostředí
- Různorodost práce a odpovědnost
- Mobilní telefon a notebook
- Firemní akce
- Multisport karta
- Možnost si napracovat hodiny
- Občerstvení na pracovišti
- Dog-friendly office
- Vzdělávací kurzy, možnost školení
- Možnost osobního i kariérního růstu
- Nástup možný ihned
Informace o náboru
Zaujala Vás naše nabídka? Skvělé, v tom případě neváhejte a zašlete mi svůj strukturovaný životopis v českém i anglickém jazyce, a to prostřednictvím odpovědního formuláře.
Těším se na Vaši odpověď a přeji krásný den!
Běla
Těším se na Vaši odpověď a přeji krásný den!
Běla
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Do našeho týmu v Brně hledáme novou posilu!
Naše firma se zabývá energetickým poradenstvím pro domácnosti a podnikatele. Hledáme proto kolegu či kolegyni se smyslem pro detail a zodpovědným přístupem k práci.
Očekáváte od práce výzvu a zároveň i zábavu? Neváhejte a ozvěte se. Budeme se těšit na vzájemnou spolupráci.
Do našeho týmu v Brně hledáme novou posilu!
Naše firma se zabývá energetickým poradenstvím pro domácnosti a podnikatele. Hledáme proto kolegu či kolegyni se smyslem pro detail a zodpovědným přístupem k práci.
Očekáváte od práce výzvu a zároveň i zábavu? Neváhejte a ozvěte se. Budeme se těšit na vzájemnou spolupráci.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
student střední školy
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
Vzdělání v oboru
energetické poradenství pro domácnosti a podnikatele, manažer prodejního týmu, zákaznický servis, administrativa
Jazykové znalosti
Český jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ vzdělání
- Zkušenosti na podobné pozici
- Znalosti z oblasti energetiky výhodou
- Zkušenosti z call centra nebo zákaznického servisu výhodou
- Schopnost povzbudit, burcovat, chválit, motivovat a vést tým lidí
- Umět dát druhým zpětnou vazbu
- Samostatnost, pečlivost, komunikativnost, flexibilita
- Schopnost umět si stanovovat priority
- Zkušenosti na podobné pozici
- Znalosti z oblasti energetiky výhodou
- Zkušenosti z call centra nebo zákaznického servisu výhodou
- Schopnost povzbudit, burcovat, chválit, motivovat a vést tým lidí
- Umět dát druhým zpětnou vazbu
- Samostatnost, pečlivost, komunikativnost, flexibilita
- Schopnost umět si stanovovat priority
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4189002
Posting date: 22.10.2021
2021-10-22
location: Jihomoravský kraj Position: Administrativní pracovník, referent, Odborný prodejce, Produktový manažer, Specialista podpory zákazníků, Vedoucí prodejny/provozu Company: ADECCO spol.s r.o.
Lower salary limit (gross): 35 000 Kč/měsíc