Asistentka ředitele

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Okres Blansko, Brno - venkov, Okres Vyškov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
23000 - 29000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Zodpovědnost za chod sekretariátu
* Administrativní podpora ředitele a vedení
* Plánování a příprava schůzí, konferencí, služebních cest
* Zajišťování komunikace a firemní korespondence
* Správa firemních dokumentů
* Organizace kalendářů a cestovních plánů managementu
* Práce s textem (i překlady), reporting
* Správa webu a zajištění propagace

Zaměstnanecké výhody, benefity

* 5 týdnů dovolené
* Příjemný pracovní kolektiv se zázemím stabilní společnosti
* Pružná pracovní doba
* Příspěvek na stravování
* Kafeterie
* Příspěvek na dojíždění/relokaci
* Další zaměstnanecké benefity (rekreační zařízení, firemní akce, turnaje,…)

* Místo výkonu práce: Brno, Jihomoravský kraj

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce ASISTENTKA ŘEDITELE? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu healthcare“zavináč“acjobs.cz. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky.
Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků

Jedna z předních mezinárodních farmaceutických společností.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Počet let praxe

3

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* Výborná znalost českého i anglického jazyka (slovem i písmem)
* Komunikační dovednosti a time management na vysoké úrovni
* Perfektní znalost MS Office (kancelářský balík)
* Zkušenost na obdobné pozice VÝHODOU
* Kultivované a příjemné vystupování
* Proaktivní přístup a ochota učit se nové věci
* Absolventi oboru ekonomie, práva či chemie výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2311773  Posting date: 2.11.2015  Basic wage component (gross) and other rewards: 23000 - 29000 Kč/měsíc