We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Obchodní referent/referentka (od 25 000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha - západ
Praha - západ
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* zpracování objednávek a fakturace
* komunikace s klienty, aktualizace údajů
* aktivní komunikace s výrobou a expedicí
* poskytování podpory obchodníkům
* zpracování statistik, reportování
* komunikace s klienty, aktualizace údajů
* aktivní komunikace s výrobou a expedicí
* poskytování podpory obchodníkům
* zpracování statistik, reportování
Zaměstnanecké výhody, benefity
* zajímavou práci a příjemný kolektiv
* odpovídající finanční ohodnocení + odměny
* 5 týdnů dovolené, slevu na firemní produkty
* podporu ve vzdělávání, příspěvek na sport
* prostor pro kariérní růst
* místo výkonu práce: Praha - západ
* odpovídající finanční ohodnocení + odměny
* 5 týdnů dovolené, slevu na firemní produkty
* podporu ve vzdělávání, příspěvek na sport
* prostor pro kariérní růst
* místo výkonu práce: Praha - západ
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce OBCHODNÍ REFERENT/REFERENTKA? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
úspěšná výrobní společnost
úspěšná výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* zkušenosti z pozice Obchodní referent a znalost zpracování faktur PODMÍNKOU
* pokročilou komunikativní znalost anglického jazyka slovem a písmem
* SŠ/VŠ vzdělání, obor obchod/ekonomika/administrativa VÝHODOU
* uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, CRM) a znalost Intrastatu
* analytické myšlení, samostatnost a komunikativnost
* pokročilou komunikativní znalost anglického jazyka slovem a písmem
* SŠ/VŠ vzdělání, obor obchod/ekonomika/administrativa VÝHODOU
* uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, CRM) a znalost Intrastatu
* analytické myšlení, samostatnost a komunikativnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3011499
Posting date: 2.11.2017
2017-11-02
location: Praha - západ Position: Obchodní referent, Referent odbytu Company: Advantage Consulting, s.r.o.