We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka na obchodním oddělení - nástup ihned
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
23.000,- Kč - 25.000,- Kč
23.000,- Kč - 25.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* podpora pro obchodní oddělení (3 členové)
* vedení evidence cen a vzorků
* tvorba odkladů pro reporty, katalogy a ceníky
* pomoc s prezentacemi obchodního ředitele
* měsíční porovnávání výsledků
* další potřebná administrativa
* vedení evidence cen a vzorků
* tvorba odkladů pro reporty, katalogy a ceníky
* pomoc s prezentacemi obchodního ředitele
* měsíční porovnávání výsledků
* další potřebná administrativa
Zaměstnanecké výhody, benefity
* stabilní práci v centru Prahy
* adekvátní mzdové ohodnocení
* dotované stravování
* příspěvky na sportovní aktivity
* mobilní telefon i pro soukromé účely
* možnost nastoupit IHNED
* místo výkonu práce: Praha Pankrác
* adekvátní mzdové ohodnocení
* dotované stravování
* příspěvky na sportovní aktivity
* mobilní telefon i pro soukromé účely
* možnost nastoupit IHNED
* místo výkonu práce: Praha Pankrác
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Výroba potravin, nápojů a tabákových výrobků
Stabilní firma
Stabilní firma
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* min. SŠ vzdělání
* zkušenosti na pozici asistentky alespoň rok
* znalost práce na PC (MS Office - tabulky, reporty, grafy, prezentace)
* pečlivost a samostatnost
* příjemný vzhled a vystupování
* zkušenosti na pozici asistentky alespoň rok
* znalost práce na PC (MS Office - tabulky, reporty, grafy, prezentace)
* pečlivost a samostatnost
* příjemný vzhled a vystupování
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3170254
Posting date: 25.8.2017
2017-08-25
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent, Sekretářka Company: Advantage Consulting, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 23.000,- Kč - 25.000,- Kč