We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Zákaznický servis (35-45.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Ústecký kraj, Česko
Ústecký kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35.000,- Kč - 45.000,- Kč
35.000,- Kč - 45.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Správa zákaznického portfolia
* Komunikace se zákazníky a výrobou
* Prodejní strategie
* Řešení reklamací
* Řešení odstávek
* Komunikace se zákazníky a výrobou
* Prodejní strategie
* Řešení reklamací
* Řešení odstávek
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Úspěšnou nadnárodní výrobní společnost
* 20 dní dovolené (za každý odpracovaný rok až 5 dní navíc)
* Stravenky v hodnotě 100 Kč za odpracovaný den
* Pružnou pracovní dobu, možnost Home Office
* Firemní akce
* Pracoviště: Chomutov
* 20 dní dovolené (za každý odpracovaný rok až 5 dní navíc)
* Stravenky v hodnotě 100 Kč za odpracovaný den
* Pružnou pracovní dobu, možnost Home Office
* Firemní akce
* Pracoviště: Chomutov
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
výrobní společnost
výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ nebo VŠ elektro výhodou
* Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni podmínkou (prezentace v angličtině, denní komunikace)
* MS Office - Excel - pokročilou úroveň
* Praxe na obdobné pozici
* Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni podmínkou (prezentace v angličtině, denní komunikace)
* MS Office - Excel - pokročilou úroveň
* Praxe na obdobné pozici
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3312657
Posting date: 20.8.2018
2018-08-20
location: Ústecký kraj Position: Specialista podpory zákazníků Company: Advantage Consulting, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 35.000,- Kč - 45.000,- Kč