We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
HR specialista/ka
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 28 000 Kč
25 000 - 28 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* kompletní HR podpora svěřeného oddělení
* součinnost při zavádění HR projektů
* zodpovědnost za svěřené HR procesy
* vedení výběrových řízení
* příprava prezentací a reportů
* koordinace firemních akcí
* součinnost při zavádění HR projektů
* zodpovědnost za svěřené HR procesy
* vedení výběrových řízení
* příprava prezentací a reportů
* koordinace firemních akcí
Zaměstnanecké výhody, benefity
* atraktivní práci v zázemí dynamické společnosti
* fajn tým, příjemné pracovní prostředí
* stravenky
* telefon, notebook
* multisport kartu
* příležitostně home office
* možnost profesního růstu, osobní rozvoj
* firemní a kulturní akce
* místo výkonu práce: Brno
* fajn tým, příjemné pracovní prostředí
* stravenky
* telefon, notebook
* multisport kartu
* příležitostně home office
* možnost profesního růstu, osobní rozvoj
* firemní a kulturní akce
* místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Stabilní společnost
Stabilní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* VŠ vzdělání (HR velkou výhodou)
* alespoň 2 roky praxi v HR
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* velmi dobrou znalost MS Office, především MS Excel (zpracování dat, tvorba reportů a prezentací)
* velmi dobré organizační a komunikativní dovednosti
* analytické schopnosti, proaktivitu, pečlivost
* alespoň 2 roky praxi v HR
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* velmi dobrou znalost MS Office, především MS Excel (zpracování dat, tvorba reportů a prezentací)
* velmi dobré organizační a komunikativní dovednosti
* analytické schopnosti, proaktivitu, pečlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3511705
Posting date: 9.10.2018
2018-10-09
location: Brno - město Position: HR Business Partner, HR Koordinátor, Personalista Company: Advantage Consulting, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 25 000 - 28 000 Kč