We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Manažer oddělení péče o zákazníky (40-50.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha-východ, Česko
Praha-východ, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
40000 - 50000
40000 - 50000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* péče o zákaznickou databázi, zpracování pochval / stížností
* vedení menšího týmu pracovníků
* vyhodnocování kampaní pro zákazníky a motivačních programů pro zaměstnance
* kontrola dodávek zboží určeného na kampaně zákaznického klubu
* spolupráce na marketingových aktivitách typu Direct Mail a promočních materiálů akcí
* práce se systémem, zpracování analýz, pravidelný reporting
* vedení menšího týmu pracovníků
* vyhodnocování kampaní pro zákazníky a motivačních programů pro zaměstnance
* kontrola dodávek zboží určeného na kampaně zákaznického klubu
* spolupráce na marketingových aktivitách typu Direct Mail a promočních materiálů akcí
* práce se systémem, zpracování analýz, pravidelný reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
* adekvátní mzdové ohodnocení dle předchozí praxe
* 5 týdnů dovolené
* pružnou pracovní dobu
* zvýhodněné stravování / občerstvení na pracovišti
* příspěvek na jazykové kurzy
* přímý spoj z metra C (zdarma pro zaměstnance)
* možnost nástupu: IHNED
* místo výkonu: JV od Prahy
* 5 týdnů dovolené
* pružnou pracovní dobu
* zvýhodněné stravování / občerstvení na pracovišti
* příspěvek na jazykové kurzy
* přímý spoj z metra C (zdarma pro zaměstnance)
* možnost nástupu: IHNED
* místo výkonu: JV od Prahy
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected].
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Významná nadnárodní společnost
Významná nadnárodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
zákaznický servis, marketing
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* praxi v oddělení péče o zákazníky / s věrnostními programy
* pokročilou znalost MS Excel
* schopnost vést vlastní tým, koordinovat ho a motivovat
* komunikativní úroveň anglického nebo německého jazyka
* analytické myšlení, velmi kladný vztah k číslům, inovativní přístup
* praxi v oddělení péče o zákazníky / s věrnostními programy
* pokročilou znalost MS Excel
* schopnost vést vlastní tým, koordinovat ho a motivovat
* komunikativní úroveň anglického nebo německého jazyka
* analytické myšlení, velmi kladný vztah k číslům, inovativní přístup
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3585564
Posting date: 24.1.2019
2019-01-24
location: Praha - východ Position: Manažer call centra, Specialista marketingových analýz, Supervizor call centra Company: Advantage Consulting, s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 40000 - 50000