We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Recepční s aj Praha Karlín (25-27.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25000 - 27000
25000 - 27000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* zodpovědnost za chod recepce
* komunikace s klienty a zodpovídání jejich dotazů (převážně zahraničních klientů)
* uvádění hostů a zaměstnanců
* ohlašování návštěv
* vyřizování telefonické a emailové komunikace (i v anglickém jazyce)
* obstarávání pošty a přebírání zásilek
* komunikace s klienty a zodpovídání jejich dotazů (převážně zahraničních klientů)
* uvádění hostů a zaměstnanců
* ohlašování návštěv
* vyřizování telefonické a emailové komunikace (i v anglickém jazyce)
* obstarávání pošty a přebírání zásilek
Zaměstnanecké výhody, benefity
* práci v moderních kancelářích v centru Prahy
* stravenky
* flexibilní pracovní dobu
* možnost slevy na výrobky
* nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* Místo výkonu práce: Praha 8 Karlín
* stravenky
* flexibilní pracovní dobu
* možnost slevy na výrobky
* nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* Místo výkonu práce: Praha 8 Karlín
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis společně s fotografií na emailovou adresu [email protected].
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Cestovní kanceláře
společnost působící v on-line cestovním ruchu
společnost působící v on-line cestovním ruchu
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* anglický jazyk na pokročilé úrovni (denní využití)
* MS Office – uživatelská znalost
* reprezentativní vystupování, proaktivní přístup
* komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost
* anglický jazyk na pokročilé úrovni (denní využití)
* MS Office – uživatelská znalost
* reprezentativní vystupování, proaktivní přístup
* komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3590397
Posting date: 1.2.2019
2019-02-01
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Recepční Company: Advantage Consulting, s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 25000 - 27000