We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Customer Care Coordinator with English + French + Spanish
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
27000 - 31000
27000 - 31000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* poskytování kvalitního servisu zahraničním zákazníkům (B2B segment)
* tvorba reportů v MS Excel (tabulky, užití základních funkcí)
* práce s interním systémem
* kooperace s technickými kolegy
* pravidelný reporting
* tvorba reportů v MS Excel (tabulky, užití základních funkcí)
* práce s interním systémem
* kooperace s technickými kolegy
* pravidelný reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
* práci v mladém kolektivu
* 5 týdnů dovolené
* sickdays
* další bonusy (za znalost dalších cizích jazyků)
* příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
* jazykové vzdělávání
* systém kafetérie
* občerstvení na pracovišti v podobě ovoce
* možnost kariérního růstu
* místo výkonu práce: Brno
* 5 týdnů dovolené
* sickdays
* další bonusy (za znalost dalších cizích jazyků)
* příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
* jazykové vzdělávání
* systém kafetérie
* občerstvení na pracovišti v podobě ovoce
* možnost kariérního růstu
* místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
tiskařský průmysl
tiskařský průmysl
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
tiskařský průmysl
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) nebo Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Španělský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ vzdělání
* pokročilou znalost angličtiny, francouzštiny a španělštiny - podmínkou
* znalost MS Office, především MS Excel
* praxe z call centra výhodou
* práce s MS Office
* nekonfliktního člověka
* pokročilou znalost angličtiny, francouzštiny a španělštiny - podmínkou
* znalost MS Office, především MS Excel
* praxe z call centra výhodou
* práce s MS Office
* nekonfliktního člověka
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3636287
Posting date: 13.5.2019
2019-05-13
location: Brno - město Position: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Company: Advantage Consulting, s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 27000 - 31000