We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Klientský servis s němčinou (až 35 000 Kč)!
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Plzeň, Česko
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 35 000 Kč/měsíc
30 000 - 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* podpora zákazníků v německém jazyce
* administrativní činnosti v rámci zadávání a zpracování objednávek
* péče o potřeby a požadavky zákazníků
* zpracování stížností
* spolupráce s dalšími odděleními
* správa zákaznických účtů
* administrativní činnosti v rámci zadávání a zpracování objednávek
* péče o potřeby a požadavky zákazníků
* zpracování stížností
* spolupráce s dalšími odděleními
* správa zákaznických účtů
Zaměstnanecké výhody, benefity
* 25 dní dovolené
* flexibilní začátek a konec pracovní doby
* roční finanční odměny
* stravenky
* jazykové kurzy v rámci pracovní doby
* zvýhodněný mobilní tarif a příspěvek na sport
* lokality - 15 minut od Plzně
* flexibilní začátek a konec pracovní doby
* roční finanční odměny
* stravenky
* jazykové kurzy v rámci pracovní doby
* zvýhodněný mobilní tarif a příspěvek na sport
* lokality - 15 minut od Plzně
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]. Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Výrobní společnost.
Výrobní společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* středoškolské vzdělání
* německý jazyk na minimálně středně pokročilé úrovni
* mírně pokročilá znalost anglického jazyka (orientace ve firemních systémech)
* MS Excel – pokročilá úroveň
* výhodou jsou zkušenosti z oblasti logistiky a zákaznického prostředí
* vhodné i pro absolventy
* německý jazyk na minimálně středně pokročilé úrovni
* mírně pokročilá znalost anglického jazyka (orientace ve firemních systémech)
* MS Excel – pokročilá úroveň
* výhodou jsou zkušenosti z oblasti logistiky a zákaznického prostředí
* vhodné i pro absolventy
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3680464
Posting date: 5.8.2019
2019-08-05
location: Plzeň Position: Administrativní pracovník, referent Company: Advantage Consulting, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 30 000 - 35 000 Kč/měsíc