We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka ředitele (25.000 - 30.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Ostrava-město, Česko
Ostrava-město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 30 000 Kč/měsíc25000 - 30000
25 000 - 30 000 Kč/měsíc25000 - 30000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* příprava podkladů, formálních dokumentů pro ředitele společnosti
* tvorba reportů, statistik, příprava podkladů pro jednání a porady
* komunikace s obchodními partnery
* nákup nevýrobního materiálu
* organizování pracovních cest
* tvorba reportů, statistik, příprava podkladů pro jednání a porady
* komunikace s obchodními partnery
* nákup nevýrobního materiálu
* organizování pracovních cest
Zaměstnanecké výhody, benefity
* přátelské pracovní prostředí mezinárodní společnosti
* odpovídající mzdové ohodnocení + bonusy
* pružnou pracovní dobu
* možnost home-office
* možnost dalšího vzdělávání
* možnost nástupu IHNED
* místo výkonu práce: Ostrava
* odpovídající mzdové ohodnocení + bonusy
* pružnou pracovní dobu
* možnost home-office
* možnost dalšího vzdělávání
* možnost nástupu IHNED
* místo výkonu práce: Ostrava
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]. Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Stabilní mezinárodní společnost
Stabilní mezinárodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
* praxi na stejné nebo obdobné pozici
* angličtinu alespoň na středně pokročilé úrovni
* znalost nástrojů MS Office
* řidičský průkaz skupiny B
* milou usměvavou osobnost :-)
* praxi na stejné nebo obdobné pozici
* angličtinu alespoň na středně pokročilé úrovni
* znalost nástrojů MS Office
* řidičský průkaz skupiny B
* milou usměvavou osobnost :-)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3708941
Posting date: 3.7.2019
2019-07-03
location: Okres Ostrava Position: Administrativní pracovník, referent Company: Advantage Consulting, s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 25 000 - 30 000 Kč/měsíc25000 - 30000