We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka Praha (25-32.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 32 000 Kč/měsíc25000 - 32000
25 000 - 32 000 Kč/měsíc25000 - 32000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* administrativní podpora společnosti
* vyhodnocování zakázek, příprava podkladů
* zadávání faktur do systému
* komunikace se zákazníky, kontrola objednávek
* správa sociálních sítí, webových stránek
* práce v interní databázi
* přepojování telefonátů
* vyhodnocování zakázek, příprava podkladů
* zadávání faktur do systému
* komunikace se zákazníky, kontrola objednávek
* správa sociálních sítí, webových stránek
* práce v interní databázi
* přepojování telefonátů
Zaměstnanecké výhody, benefity
* flexibilní pracovní dobu
* práci v malé rodinné firmě
* týden dovolené navíc
* příspěvek na stravování
* termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha 6
* práci v malé rodinné firmě
* týden dovolené navíc
* příspěvek na stravování
* termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha 6
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
*
*
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* praxi na obdobné pozici podmínkou
* anglický jazyk na mírně pokročilé úrovni (občas přečíst email nebo objednávku, přepojit telefon)
* alespoň teoretická znalost v oblasti účetnictví výhodou
* zkušenost se správou webových stránek (např. vložení obrázků) vítána
* komunikativnost, pečlivost, spolehlivost
* praxi na obdobné pozici podmínkou
* anglický jazyk na mírně pokročilé úrovni (občas přečíst email nebo objednávku, přepojit telefon)
* alespoň teoretická znalost v oblasti účetnictví výhodou
* zkušenost se správou webových stránek (např. vložení obrázků) vítána
* komunikativnost, pečlivost, spolehlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3782577
Posting date: 9.10.2019
2019-10-09
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretářka Company: Advantage Consulting, s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 25 000 - 32 000 Kč/měsíc25000 - 32000