We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/ka oddělení nákupu 6h/den (25-30.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha-východ, Česko
Praha-východ, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 25 000 Kč/měsíc
Od 25 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* péče o rychloobrátkové zboží (potraviny)
* administrativní činnost spojená s chodem kanceláře
* komunikace se zahraničními klienty (reklamace, stížnosti)
* spolupráce s kolegy v rámci společnosti
* zadávání dat do počítače a jejich kontrola
* administrativní činnost spojená s chodem kanceláře
* komunikace se zahraničními klienty (reklamace, stížnosti)
* spolupráce s kolegy v rámci společnosti
* zadávání dat do počítače a jejich kontrola
Zaměstnanecké výhody, benefity
* týden dovolené navíc
* flexibilní pracovní dobu (možnost pracovat na 6 hod. úvazek nebo PO-ČT)
* příspěvek na stravování
* termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha – Východ (15 minut od metra C – Opatov)
* flexibilní pracovní dobu (možnost pracovat na 6 hod. úvazek nebo PO-ČT)
* příspěvek na stravování
* termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha – Východ (15 minut od metra C – Opatov)
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
*
*
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* anglický nebo německý jazyk na komunikativní úrovni
* pokročilou znalost MS Excel podmínkou (kontingenční tabulky, VLOOKUP)
* komunikativnost, pečlivost
* anglický nebo německý jazyk na komunikativní úrovni
* pokročilou znalost MS Excel podmínkou (kontingenční tabulky, VLOOKUP)
* komunikativnost, pečlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3846404
Posting date: 13.1.2020
2020-01-13
location: Praha - východ Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager Company: Advantage Consulting, s.r.o.
The job comes from another website or source.
Lower salary limit (gross): 25 000 Kč/měsíc