Parťáci do administrativy

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Ostrava, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 30 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* administrativní činnost v účetním
* vkládání dat z faktur do interního systému SAP
* vedení příslušné evidence
* kontrola správnosti faktur
* emailová nebo telefonická komunikace s obchodními partnery

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Možnost práce i pro absolventy a maminky s malými dětmi
* Flexibilní pracovní dobu, Home office i více jak 3 dny v týdnu pokud budeš šikovný/á
* 25 dní dovolené a Sick days
* příspěvky na školku, penzijko/životko, stravování, jazykové kurzy, kulturu a sport jsou samozřejmostí

* Místo výkonu práce: Ostrava

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]. Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Nadnárodní firma ti pomůže nastartovat kariéru po škole či po mateřské! Hledáme šikovné lidi, kteří se nebojí administrativní práce. V moderním prostředí v centru Ostravy budeš zadávat data z faktur a komunikovat s partnery v německém jazyce. Proč k nám? Máme pro tebe nachystané velké množství benefitů! Firemní školka s dotací a Home office čeká na tebe! Chceš se přestěhovat blíž k nám, třeba i s kámoškou či partnerem? I to umíme podpořit!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Vzdělání v oboru

ekonomika a podnikové finance, účetní

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* středoškolské vzdělání
* znalost němčiny minimálně na mírně pokročilé úrovni (komunikace s obchodními partnery emailem a telefonicky)
* výhodou základní ekonomické znalosti (faktury, emailová korespondence)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3874220  Posting date: 19.2.2020  The job comes from another website or source. Lower salary limit (gross): 25 000 Kč/měsíc