We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Šéf/ka oddělení call centra 40.000-50.000 Kč
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Olomouc, Česko
Olomouc, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc
Od 40 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Starost o chod vedení oddělení
* Tvorba reportů
* Provádění výběrových řízení, motivace spolupracovníků a vytváření příjemné pracovní atmosféry
* Spolupráce na zlepšování fungování společnosti
* Tvorba reportů
* Provádění výběrových řízení, motivace spolupracovníků a vytváření příjemné pracovní atmosféry
* Spolupráce na zlepšování fungování společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Základní plat až 50.000 Kč podle zkušeností
* Placené volno navíc
* Stravenky
* Multisport kartu
* Možnost absolvování kurzů a rozšiřování kvalifikace
* Spolupráci na zajímavých projektech i se zahraniční účastí
* Budování vlastního týmu - kariérní růst
* Místo pracoviště: Olomouc
* Placené volno navíc
* Stravenky
* Multisport kartu
* Možnost absolvování kurzů a rozšiřování kvalifikace
* Spolupráci na zajímavých projektech i se zahraniční účastí
* Budování vlastního týmu - kariérní růst
* Místo pracoviště: Olomouc
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Call centrum pro mimosoudní vymáhání
Call centrum pro mimosoudní vymáhání
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Alespoň maturitu - obor nerozhoduje
* Ideálně zkušenost z prostředí call centra a s vedením lidí
* Kreativitu, komunikativnost a týmového ducha
* Anglický jazyk - výhodou
* Ideálně zkušenost z prostředí call centra a s vedením lidí
* Kreativitu, komunikativnost a týmového ducha
* Anglický jazyk - výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3946913
Posting date: 4.8.2020
2020-08-04
location: Okres Olomouc Position: Manažer call centra, Supervizor call centra, Telefonní operátor, Vedoucí oddělení Company: Advantage Consulting, s.r.o.
Lower salary limit (gross): 40 000 Kč/měsíc