We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Zkušený referent
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 28 000 Kč/měsíc
Od 28 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Vedení a podpora referentek
* Zpracvování obchodních případů a fakturace
* Asistence při koordinaci administrativy pro slovenské klienty
* Spolupráce a komunikace s dodavately a partnery
* Řešení reklamací, kontrola dodržování termínů, urgence
* Zpracvování obchodních případů a fakturace
* Asistence při koordinaci administrativy pro slovenské klienty
* Spolupráce a komunikace s dodavately a partnery
* Řešení reklamací, kontrola dodržování termínů, urgence
Zaměstnanecké výhody, benefity
* 23 dní dovolené
* 2 dny SickDays
* Stravenky a multisport kartu
* Firemní akce
* Motivační systém odměn
* Nástup možný IHNED
* Místo výkonu práce: Brno
* 2 dny SickDays
* Stravenky a multisport kartu
* Firemní akce
* Motivační systém odměn
* Nástup možný IHNED
* Místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
mezinárodní společnosti
mezinárodní společnosti
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ v oboru logistika, ekonomie, administrativa, nebo obchod
* Praxe v administravě alespoň 1 rok
* Znalost systému NAVISION
* Zkušenost s vedením lidí velkou výhodou
* Zkušenosti s fakturací, obch.administrativou
* Bezúhonnost, pečlivost, spolehlivost
* Praxe v administravě alespoň 1 rok
* Znalost systému NAVISION
* Zkušenost s vedením lidí velkou výhodou
* Zkušenosti s fakturací, obch.administrativou
* Bezúhonnost, pečlivost, spolehlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4056610
Posting date: 6.4.2021
2021-04-06
location: Brno - město Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Office manager, Účetní Company: Advantage Consulting, s.r.o.
The job comes from another website or source.
Lower salary limit (gross): 28 000 Kč/měsíc