We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent zákaznického oddělení s AJ + NJ (od 29.000,- Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 29 000 Kč/měsíc
Od 29 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* komunikace s německy hovořícími zákazníky
* vyřizování dotazů klientů
* zadávání a správa dat v interním systému
* společnostmi
* reporting
* vyřizování dotazů klientů
* zadávání a správa dat v interním systému
* společnostmi
* reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
* zázemí mezinárodní společnosti
* měsíční odměny
* příspěvek na dovolenou
* možnost trvale vykonávat práci z domova
* stravenky
* nástup: červenec 2021
* místo výkonu práce: Brno
* měsíční odměny
* příspěvek na dovolenou
* možnost trvale vykonávat práci z domova
* stravenky
* nástup: červenec 2021
* místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Cestovní kanceláře
Mezinárodní společnost v oblasti cestovního ruchu
Mezinárodní společnost v oblasti cestovního ruchu
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* středoškolské vzdělání
* dobrou znalost německého jazyka slovem i písmem
* aktivní znalost anglického jazyka
* schopnost empatie ke klientovi, dobré vyjadřovací schopnosti a trpělivost
* dobrou znalost německého jazyka slovem i písmem
* aktivní znalost anglického jazyka
* schopnost empatie ke klientovi, dobré vyjadřovací schopnosti a trpělivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4079213
Posting date: 17.5.2021
2021-05-17
location: Brno Position: Helpdesk operátor, Telefonní operátor Company: Advantage Consulting, s.r.o.
The job comes from another website or source.
Lower salary limit (gross): 29 000 Kč/měsíc