We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Zákaznický servis - NJ (36-42.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Chomutov, Česko
Chomutov, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 36 000 Kč/měsíc
Od 36 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* vyřizování objednávek
* koordinace a kontrola dodávek
* správa zákaznických portálů
* celní a přepravní problematika
* plánování expedic a dodržování termínů
* statistiky a reporting
* zadávání a správa dat v interním systému
* koordinace a kontrola dodávek
* správa zákaznických portálů
* celní a přepravní problematika
* plánování expedic a dodržování termínů
* statistiky a reporting
* zadávání a správa dat v interním systému
Zaměstnanecké výhody, benefity
* přátelské prostředí v nadnárodní společnosti
* roční odměnu
* osobní placené volno (až 5 dní) - podle odpracovaných let
* 55 % příspěvek na stravné (teplá jídla na pracovišti)
* cafeterie (kultura, vzdělávání, sport, dovolená, zdraví), příspěvek na životní pojištění
* peněžitá odměna při odchodu do důchodu a při dovršení 50-ti let
Lokalitu: Chomutov
* roční odměnu
* osobní placené volno (až 5 dní) - podle odpracovaných let
* 55 % příspěvek na stravné (teplá jídla na pracovišti)
* cafeterie (kultura, vzdělávání, sport, dovolená, zdraví), příspěvek na životní pojištění
* peněžitá odměna při odchodu do důchodu a při dovršení 50-ti let
Lokalitu: Chomutov
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Nadnárodní výrobní firma
Nadnárodní výrobní firma
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Začátečník (A2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ
* zkušenost v logistice nebo zákaznickém servisu minimálně 3 roky
* komunikativní znalost německého jazyka (B1- B2), anglický jazyk výhodou
* uživatelskou znalost zejména MS Word, Excel, PowerPoint a SAP výhodou
* organizační schopnosti
* komunikační dovednosti
* zkušenost v logistice nebo zákaznickém servisu minimálně 3 roky
* komunikativní znalost německého jazyka (B1- B2), anglický jazyk výhodou
* uživatelskou znalost zejména MS Word, Excel, PowerPoint a SAP výhodou
* organizační schopnosti
* komunikační dovednosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4158321
Posting date: 9.9.2021
2021-09-09
location: Okres Chomutov Position: Specialista podpory zákazníků Company: Advantage Consulting, s.r.o.
The job comes from another website or source.
Lower salary limit (gross): 36 000 Kč/měsíc