We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Zákaznický servis (45-50.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Plzeň-město, Česko
Plzeň-město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
45 000 - 50 000 Kč/měsíc
45 000 - 50 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Kontrola zakázek dle plánů
* Komunikace se zákazníky
* Komunikace mezi odděleními
* Péče o zakázky
* Komunikace se zákazníky
* Komunikace mezi odděleními
* Péče o zakázky
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Motivující platové ohodnocení
* Příspěvek na stravování
* Možnost příspěvku na ubytování či dopravné dle interní
* Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
* Roční odměny
Lokalita: Plzeň
* Příspěvek na stravování
* Možnost příspěvku na ubytování či dopravné dle interní
* Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
* Roční odměny
Lokalita: Plzeň
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Výroba kovů nebo kovových výrobků
Prosperující společnost
Prosperující společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ nebo VŠ vzdělání - technický smě výhodou
* Znalost anglického i německého jazyka
* Praxi v obchodním oddělení
* Znalost MS Office
* Dobré organizační a vyjednávací schopnosti
* Komunikační znalosti
* Znalost anglického i německého jazyka
* Praxi v obchodním oddělení
* Znalost MS Office
* Dobré organizační a vyjednávací schopnosti
* Komunikační znalosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4333870
Posting date: 19.5.2022
2022-05-19
location: Plzeň - město Position: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Koordinátor, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků Company: Advantage Consulting, s.r.o.
The job comes from another website or source.
Lower salary limit (gross): 45 000 Kč/měsíc