Project controller - s aktivní AJ

ALP consulting, s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Projektový controlling
• monitorování finanční situace u jednotlivých produktů
o časový plán,
o náklady, výnosy a Cash-flow, dohled,
o identifikace odchylek v plánu a doporučení řešení projektovému manažerovi
• měsíční reporting, zajišťující přesnost finančních informací mezi účtováním a výkazy
• projektové financování - měsíční čerpací podmínky
• proces schvalování včetně kontroly správnosti propojení budgetu
• bankovní záruky, escrow účty
• prognóza cash flow
• informační podpora projektového manažera a managementu společnosti

Účast na Business Controllingu
• pravidelný reporting společnosti včetně zpráv vyžadovaných mateřskou společností
• projednávání projektů – projektů, plánů a prognóz P&L a CF
• spolupráce na čtvrtletním hlášení
• spolupráce při zpracování žádostí a schvalování investic
• analýzy a reporty požadavků na řízení projektů ve společnosti

Další úkoly a aktivity spojené s pracovní pozicí dle potřeby, služební cesty.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Stavební průmysl

Realizace stavebních projektů

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) nebo Český jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
SAP - Pokročilý

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Obecné požadavky:
• SŚ/ VŠ vzdělání ekonomického směru /ekonomika ve stavebnictví vítána
• velmi dobrá znalost češtiny a angličtiny/ znalost němčiny je vítaná
• minimálně 3 roky zkušeností v oblasti controllingu nebo ve financích
• zkušenosti se zpracováním finančních výkazů a cash flow
• znalosti v procesu real estate developmentu (výhodou)
• zkušený PC uživatel – velmi dobrá znalost MS Excel
• časová flexibilita s ohledem na termíny reportingu
• zkušenosti z mezinárodního prostředí (výhodou)
• dobré komunikační a prezentační schopnosti
• zodpovědnost, flexibilita, aktivní přístup
• schopnost pracovat samostatně i v týmu
• znalost SAP (výhodou)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 3613240  Posting date: 11.6.2019