We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Supervisor call centra
ASPIRA Recruitment s.r.o.
Místo práce
Praha 9, Česko
Praha 9, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
nábor nových členů a proškolení
vedení týmu (náslechy, zpětná vazba, stanovení KPI, aktivní motivace týmu)
stanovení plánů a obchodních cílů
plánování docházky týmu
příprava materiálů pro členy týmu (promo akce, slevy nové výrobky)
tvorba plánu hovorů na dny
tvorba KPI jejich vyhodnocení
příprava reportů pro management
vedení týmu (náslechy, zpětná vazba, stanovení KPI, aktivní motivace týmu)
stanovení plánů a obchodních cílů
plánování docházky týmu
příprava materiálů pro členy týmu (promo akce, slevy nové výrobky)
tvorba plánu hovorů na dny
tvorba KPI jejich vyhodnocení
příprava reportů pro management
Zaměstnanecké výhody, benefity
pracovní příležitost v celosvětově známé firmě sídlící na Praze 9
5 týdnů dovolené
mobilní telefon, notebook, stravenky
systém kafetérie (6.000,-Kč/rok)
multisport karta
výhodný mobilní/datový tarif i pro rodinné příslušníky
společenské a sportovní akce pro zaměstnance
pitný režim, slevy na firemní výrobky
5 týdnů dovolené
mobilní telefon, notebook, stravenky
systém kafetérie (6.000,-Kč/rok)
multisport karta
výhodný mobilní/datový tarif i pro rodinné příslušníky
společenské a sportovní akce pro zaměstnance
pitný režim, slevy na firemní výrobky
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Výroba potravin, nápojů a tabákových výrobků
Náš klient, mezinárodní známá firma působící v oblasti FMCG, hledá vhodné kandidáty/-tky na pozici Supervisor Call centra. Jedná se o pasivní i aktivní linku, kde je pravidelný kontakt se zákazníky, řešení objednávek, zalistování nových produktu, zvyšování prodeje (cca. 60 hovorů za den), apod. Pracovní doba po-pá 8-17, nástup ihned.
Náš klient, mezinárodní známá firma působící v oblasti FMCG, hledá vhodné kandidáty/-tky na pozici Supervisor Call centra. Jedná se o pasivní i aktivní linku, kde je pravidelný kontakt se zákazníky, řešení objednávek, zalistování nových produktu, zvyšování prodeje (cca. 60 hovorů za den), apod. Pracovní doba po-pá 8-17, nástup ihned.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
zkušenost s vedením týmu call centra
zkušenost s aktivním prodejem po telefonu
zkušenost s plánováním docházky, motivací a proškolováním
komunikační schopnosti, příjemný projev po telefonu
SŠ vzdělání
angličtina na komunikativní úrovni
orientace na zákazníka, spolehlivost a svědomitost, pečlivost, schopnost rozhodování – určování priorit, asertivita
nástup možný ihned
zkušenost s aktivním prodejem po telefonu
zkušenost s plánováním docházky, motivací a proškolováním
komunikační schopnosti, příjemný projev po telefonu
SŠ vzdělání
angličtina na komunikativní úrovni
orientace na zákazníka, spolehlivost a svědomitost, pečlivost, schopnost rozhodování – určování priorit, asertivita
nástup možný ihned
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura - máme několik let zkušeností v oblasti recruitmentu. Jde nám o přátelské a profesionální jednání s kandidáty a klienty, v průběhu celého náborového procesu. Poskytujeme vždy všechny dostupné informace, aby se kandidát mohl rozhodnout, zda ho tato pozice zajímá.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
3-4 zaměstnanci
ID: 3617001
Posting date: 8.3.2019
2019-03-08
location: Praha Position: Specialista podpory zákazníků, Supervizor call centra, Team leader, Vedoucí oddělení Company: ASPIRA Recruitment s.r.o.