Apply without a CV
We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/ka v makléřské společnosti - absolventi pozor!
Bernstein Bank GmbH
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, živnost
plný úvazek, zkrácený úvazek, živnost
Termín nástupu
15.06.2020
15.06.2020
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 45 000 Kč/měsícbonusy, provize
30 000 - 45 000 Kč/měsícbonusy, provize
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Nemusíte se bát, že vzhledem k restrikcím týkajícím se koronaviru přijdete o možnost si najít novou práci – snů!
Jsme s Vámi!
Spojuje nás přátelská atmosféra, lidský přístup a chuť být nejlepší v oboru a o krok před ostatními.
Přidejte se k nám i Vy!
Náplň práce:
* Pracovat budeš od pondělí do pátku
* Nebojíš se oslovovat potenciální klienty?
* Telefonická komunikace s klienty, kteří již sami projevili zájem o naše produkty (nejedná se –o volání na studené kontakty.
* Voláme jen klientům, kteří si na našich internetových stránkách udělali registraci.
* Administrativa spojená s hovory a požadavky zákazníků
* Zodpovídání dotazů stávajících zákazníků
* Vedení administrativy a používání systém – CRM
* Komunikace je telefonická a mailová
* Hledáme komunikativního člověka se zájmem o dlouhodobou spolupráci
* Alespoň malá zkušenosti z oblasti call centra, obchodu nebo zákaznické péče
* Práce v týmu
Jsme s Vámi!
Spojuje nás přátelská atmosféra, lidský přístup a chuť být nejlepší v oboru a o krok před ostatními.
Přidejte se k nám i Vy!
Náplň práce:
* Pracovat budeš od pondělí do pátku
* Nebojíš se oslovovat potenciální klienty?
* Telefonická komunikace s klienty, kteří již sami projevili zájem o naše produkty (nejedná se –o volání na studené kontakty.
* Voláme jen klientům, kteří si na našich internetových stránkách udělali registraci.
* Administrativa spojená s hovory a požadavky zákazníků
* Zodpovídání dotazů stávajících zákazníků
* Vedení administrativy a používání systém – CRM
* Komunikace je telefonická a mailová
* Hledáme komunikativního člověka se zájmem o dlouhodobou spolupráci
* Alespoň malá zkušenosti z oblasti call centra, obchodu nebo zákaznické péče
* Práce v týmu
Zaměstnanecké výhody, benefity
PROČ SE TI U NÁS BUDE LÍBIT?
* Protože chceš víc – víc pro sebe a pro klienty, s kterými budeš komunikovat
* Vypracujete se mezi seniorní obchodníky a získáte příležitost školit ostatní kolegy.
* Na začátku spolupráce Vám vše potřebné vysvětlí a ukáží zkušení kolegové
* Samozřejmostí je občerstvení na pracovišti a skvělá občanská vybavenost
* Možnost seberealizace a uplatnění nápadů a nových řešení
* Velmi zajímavé motivační ohodnocení – možnost nadstandardního mzdového ohodnocení
* Možnost velmi zajímavého a výrazného osobního a profesního rozvoje
* Motivační finanční ohodnocení
* Protože chceš víc – víc pro sebe a pro klienty, s kterými budeš komunikovat
* Vypracujete se mezi seniorní obchodníky a získáte příležitost školit ostatní kolegy.
* Na začátku spolupráce Vám vše potřebné vysvětlí a ukáží zkušení kolegové
* Samozřejmostí je občerstvení na pracovišti a skvělá občanská vybavenost
* Možnost seberealizace a uplatnění nápadů a nových řešení
* Velmi zajímavé motivační ohodnocení – možnost nadstandardního mzdového ohodnocení
* Možnost velmi zajímavého a výrazného osobního a profesního rozvoje
* Motivační finanční ohodnocení
Informace o náboru
V životě třeba zkusit všechno a možná právě my budeme pro tebe tím správným krokem v tvé kariéře :)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Jak si vás představujeme?
* Min. SŠ vzdělání s maturitou (vhodné i pro absolventy)
* Pokročilá znalost práce s PC (Excel, Word)
* Dobré analytické myšlení a vynikající time-management
* Energická, aktivní osobnost s proaktivním přístupem
* Preference vlastního rozvoje a snaha učit se nové věci
* Příjemné a reprezentativní vystupování
* Min. SŠ vzdělání s maturitou (vhodné i pro absolventy)
* Pokročilá znalost práce s PC (Excel, Word)
* Dobré analytické myšlení a vynikající time-management
* Energická, aktivní osobnost s proaktivním přístupem
* Preference vlastního rozvoje a snaha učit se nové věci
* Příjemné a reprezentativní vystupování
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme finanční společnost, která se zabývá online marketingem a investičními službami skrz naší platformy.
ID: 3920712
Posting date: 5.6.2020
2020-06-05
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Barman, Dealer/Trader, Klientský pracovník, Makléř Company: Bernstein Bank GmbH
Lower salary limit (gross): 30 000 Kč/měsíc