Apply without a CV
We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Operátor zákaznické podpory- i bez praxe
Bernstein Bank GmbH
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, na dohodu (brigády), živnost
plný úvazek, na dohodu (brigády), živnost
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 50 000 Kč/měsícFIX + bonusy, prémie
30 000 - 50 000 Kč/měsícFIX + bonusy, prémie
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme aktivní, samostatné a pracovité kandidáty s aktivním zájmem o oblast zprostředkování. Hledáme kandidáty s vizí budoucí dlouhodobé perspektivy v oblasti zprostředkovatelského servisu, a s možností z toho vyplývajících nadstandardních příjmů .
Náplň práce:
- zajišťování technické a administrativní podpory klientům společnosti
- komunikace s novými i stávajícími klienty společnosti (e-mail, telefon)
- kontrola, support, reporting
- budovat, udržovat a dále rozvíjet velice dobré vztahy se zákazníky firmy
- aktivně podporovat zákazníky a řešit jejich operativní potřeby
- aktivně denně komunikovat s kolegy na vlastním oddělení i na jiných odděleních firmy
Náplň práce:
- zajišťování technické a administrativní podpory klientům společnosti
- komunikace s novými i stávajícími klienty společnosti (e-mail, telefon)
- kontrola, support, reporting
- budovat, udržovat a dále rozvíjet velice dobré vztahy se zákazníky firmy
- aktivně podporovat zákazníky a řešit jejich operativní potřeby
- aktivně denně komunikovat s kolegy na vlastním oddělení i na jiných odděleních firmy
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám můžeme nabídnout?
- zázemí jedné z největších společností v oblasti zprostředkování v ČR
- motivační programy a zajímavé soutěže o atraktivní ceny
- různorodou práci s jistotou budoucího profesního růstu
- velmi nadstandardní mzdové ohodnocení (po zapracování, v průměru (FIX + bonusy) cca 30–55 000 Kč, vše dle vlastní aktivity a výsledků práce)
- práci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr
- možnost „nastartování“ budoucí kariéry – dle svých schopností a pracovitosti
- nástup možný od 01.07.2020
- zázemí jedné z největších společností v oblasti zprostředkování v ČR
- motivační programy a zajímavé soutěže o atraktivní ceny
- různorodou práci s jistotou budoucího profesního růstu
- velmi nadstandardní mzdové ohodnocení (po zapracování, v průměru (FIX + bonusy) cca 30–55 000 Kč, vše dle vlastní aktivity a výsledků práce)
- práci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr
- možnost „nastartování“ budoucí kariéry – dle svých schopností a pracovitosti
- nástup možný od 01.07.2020
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Jak si Vás představujeme?
- máte aktivní zkušenost s komunikací se zákazníky
- nebojíte se pracovat samostatně i v týmu
- dokážete aktivně řešit požadavky klientů
- nedělá vám problém pracovat na více projektech současně
- min. ukončené SŠ vzdělání nebo SOU
- velmi dobré komunikační schopnosti
- spolehlivost, profesionální vystupování
- máte aktivní zkušenost s komunikací se zákazníky
- nebojíte se pracovat samostatně i v týmu
- dokážete aktivně řešit požadavky klientů
- nedělá vám problém pracovat na více projektech současně
- min. ukončené SŠ vzdělání nebo SOU
- velmi dobré komunikační schopnosti
- spolehlivost, profesionální vystupování
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme finanční společnost, která se zabývá online marketingem a investičními službami skrz naší platformy.
ID: 3929728
Posting date: 26.6.2020
2020-06-26
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Barista, Barman, Klientský pracovník, Telefonní operátor Company: Bernstein Bank GmbH
Lower salary limit (gross): 30 000 Kč/měsíc