Apply without a CV
We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Práce v kanceláři - klientská podpora, HPP
Bernstein Bank GmbH
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, na dohodu (brigády), živnost
plný úvazek, na dohodu (brigády), živnost
Mzdové podmínky (brutto)
29 000 - 55 000 Kč/měsícFIX+prémie
29 000 - 55 000 Kč/měsícFIX+prémie
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
Zajišťování technické a administrativní podpory klientům společnosti
Komunikace s novými i stávajícími klienty společnosti (e-mail, telefon)
Kontrola, support, reporting a zpětnou vazbu manažerovi
Zajišťování technické a administrativní podpory klientům společnosti
Komunikace s novými i stávajícími klienty společnosti (e-mail, telefon)
Kontrola, support, reporting a zpětnou vazbu manažerovi
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
Nadstandardní finance – umíme ocenit, když má někdo výsledky
Můžeš průměrně vydělat 50.000,-, ale není problém se dostat mezi ty nejlepší a vydělávat až 70.000,-
Parta zkušených kolegů, kteří vždy poradí a pomůžou, když potřebuješ.
Otevřená atmosféra v rámci celé skupiny a společné akce.
Provize až 70% z dosaženého obratu, odměny za aktivitu, soutěže.
Provize a odměny
Postup v kariéře, odbornosti a provizích podle dosažených výsledků.
Tématické školení v odborných a obchodních dovednostech.
Podpora odborníků v oblasti práva
Vlastní místo v kanceláři, databáze klientů a systém CRM
Nadstandardní finance – umíme ocenit, když má někdo výsledky
Můžeš průměrně vydělat 50.000,-, ale není problém se dostat mezi ty nejlepší a vydělávat až 70.000,-
Parta zkušených kolegů, kteří vždy poradí a pomůžou, když potřebuješ.
Otevřená atmosféra v rámci celé skupiny a společné akce.
Provize až 70% z dosaženého obratu, odměny za aktivitu, soutěže.
Provize a odměny
Postup v kariéře, odbornosti a provizích podle dosažených výsledků.
Tématické školení v odborných a obchodních dovednostech.
Podpora odborníků v oblasti práva
Vlastní místo v kanceláři, databáze klientů a systém CRM
Informace o náboru
Ozvěte se nám! Pošlete svůj životopis. Jakmile posoudíme, že se na pozici hodíte, ozveme se Vám telefonicky. Společně probereme detaily po telefonu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
Dokončené SŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy)
Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel)
Ochota se vzdělávat a rozvíjet dovednosti v oblasti
Tah na branku a orientaci na cíl, vysoké pracovní nasazení
Dobré komunikační a prezentační dovednosti
Reprezentativní vystupování
Dokončené SŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy)
Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel)
Ochota se vzdělávat a rozvíjet dovednosti v oblasti
Tah na branku a orientaci na cíl, vysoké pracovní nasazení
Dobré komunikační a prezentační dovednosti
Reprezentativní vystupování
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme finanční společnost, která se zabývá online marketingem a investičními službami skrz naší platformy.
ID: 3939005
Posting date: 17.7.2020
2020-07-17
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Barista, Barman, Finanční analytik, Telefonní operátor Company: Bernstein Bank GmbH
Lower salary limit (gross): 29 000 Kč/měsíc