We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka k Operations Manager
BioModrá s.r.o.
Místo práce
Praha 5, Hlavní město Praha
Praha 5, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Termín nástupu
08.11.2017
08.11.2017
Mzdové podmínky (brutto)
22000-30000
22000-30000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Naše firma se zabývá Facility managementem. Hledáme schopného a zodpovědného člověka, který bude asistovat při operacích a organizacích prací, rozvrhů, hledání nových lidí a administrativě. Práce je velmi různorodá a zahrnuje nejen práci v kanceláři, ale také jednání s klienty, vyřizování agendy Operations managera v jeho zastoupení, prohlížení objektů po celé Praze. Hledáme člověka, který je reprezentativní a dokáže jednat s lidmi.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Flexibilní pracovní dobu, velmi dobré finanční ohodnocení a bonusy, kancelář v centru Prahy, velmi rozmanitou práci, kde se určitě nebudete nudit a poznáte hodně lidí i nejrůznějších objektů (kanceláře, domácnosti, hotely, atd.).
Informace o náboru
Flexibilní pracovní dobu, velmi dobré finanční ohodnocení a bonusy, kancelář v centru Prahy, velmi rozmanitou práci, kde se určitě nebudete nudit a poznáte hodně lidí i nejrůznějších objektů (kanceláře, domácnosti, hotely, atd.).
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
Facility management
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Fakturace - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, zodpovědnost za svou práci, ochotu učit se nové věci, schopnost ryhlé a efektivní práce na počítači (WORD, EXCEL, POWERPOINT - vše na vysoké úrovni). Požadujeme vysoce reprezentativní jednání a zkušenost s jednáním s lidmi. Velkou výhodou je zkušenost s organizací prací. Tato pozice vyžaduje být k dispozici na telefonu i mimo pracovní dobu, což je kompenzováno flexibilní pracovní dobou. Požadujeme český či slovenský jazyk a angličtinu na výborné úrovni, další jazyk jako například italština je výhodou ne však nezbytností.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Naše společnost se zabývá Facility managementem. Naše motto zní: Vždy se snažíme pro naše klienty udělat maximum, klient je naše priorita.
ID: 3231166
Posting date: 2.11.2017
2017-11-02
location: Hlavní město Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent Company: BioModrá s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 22000-30000