We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Junior pozice pro absolventy – Business assistant
bydletekvalitne s.r.o.
Místo práce
Šrobárova 18, Vinohrady, Česko
Šrobárova 18, Vinohrady, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
20.3.2019
20.3.2019
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
V rámci své činnosti si kvalitně vybudujete zkušenosti s kontaktem s klienty i na vyšší úrovni kontaktu a zvládání komplikovaných zakázek a vysvětlovacích činností. Dále se naučíte právní souvislosti v rámci obchodního práva a budete jej i aplikovat (pozor zkušenosti, ani absolvování práva nevyžadujeme). Dále si vytříbíte osobní vystupování s klienty, řešení případných nesrovnalostí mezi klienty, navrhování způsobů řešení. Marketing budete mít na úrovni úpravy fotografií v rámci programů, provedení prezentací, řešení zvýšení ohlasů na nabídky. Naučíte se také obecné činnosti v rámci kanceláře a zvládání zaškolování a základní personální řízení lidí.
Hlavní zodpovědnost:
• Kontaktní osoba pro zákazníky společnosti.
• Komunikace portfolia klientů společnosti, příprava nabídky pro nové zákazníky.
• Řešení obchodních aktivit oddělení, komunikace s klienty, zadávání zakázek do systému, zpracovávání prezentací, hodnocení ocenění klientů.
• Udržování aktualizovaných databází, aktualizace dokumentů.
• Uspořádání schůzek, vedení diářů.
• Zpracování smluv pro klienty a komunikace v rámci smluvních řešení.
• Základní marketingová a personální podpora.
• + práce v rámci back office.
50% času budete komunikovat s klienty, 10% komunikovat ohledně smluv a obchodních případů, 10% budete řešit smlouvy, 15% budete řešit přípravu nabídek klientů, aktualizace databází a další obecnou admin. podporu, 15% terén (schůzky s klienty). + další věci dle aktuálního zaměření společnosti
Hlavní zodpovědnost:
• Kontaktní osoba pro zákazníky společnosti.
• Komunikace portfolia klientů společnosti, příprava nabídky pro nové zákazníky.
• Řešení obchodních aktivit oddělení, komunikace s klienty, zadávání zakázek do systému, zpracovávání prezentací, hodnocení ocenění klientů.
• Udržování aktualizovaných databází, aktualizace dokumentů.
• Uspořádání schůzek, vedení diářů.
• Zpracování smluv pro klienty a komunikace v rámci smluvních řešení.
• Základní marketingová a personální podpora.
• + práce v rámci back office.
50% času budete komunikovat s klienty, 10% komunikovat ohledně smluv a obchodních případů, 10% budete řešit smlouvy, 15% budete řešit přípravu nabídek klientů, aktualizace databází a další obecnou admin. podporu, 15% terén (schůzky s klienty). + další věci dle aktuálního zaměření společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
• zajímavé pracovní místo pro aktivního absolventa
• různorodou práci
• automatický plánovaný růst kompetencí
• příspěvek na stravování
• firemní telefon
• příjemné prostředí
• zajímavé pracovní místo pro aktivního absolventa
• různorodou práci
• automatický plánovaný růst kompetencí
• příspěvek na stravování
• firemní telefon
• příjemné prostředí
Informace o náboru
Pokud Vás nabídka této práce zaujala, pošlete nám svůj životopis a Vaše kontaktní údaje na adresu: [email protected]
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• VŠ vzdělání (nemusí být dokončené)
• nevyžadujeme žádné zkušenosti
• vyžadujeme aktivitu a plnou chuť se pracovně prosadit
• chuť se vzdělávat
• dobré vystupování, příjemnou komunikaci
• základní znalost angličtiny ve formě dorozumění se mluvenou řečí a chtíč si jí vylepšit
• pečlivost, samostatnost, odpovědnost
• psaní metodou všemi deseti nebo ochota se to naučit hned při nástupu
• nevyžadujeme žádné zkušenosti
• vyžadujeme aktivitu a plnou chuť se pracovně prosadit
• chuť se vzdělávat
• dobré vystupování, příjemnou komunikaci
• základní znalost angličtiny ve formě dorozumění se mluvenou řečí a chtíč si jí vylepšit
• pečlivost, samostatnost, odpovědnost
• psaní metodou všemi deseti nebo ochota se to naučit hned při nástupu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Naše společnost se zabývá správou, pronájmem, prodejem nemovitostí a službami spojenými s obchodním právem. Provádíme také poradenské služby, investiční služby, hypoteční služby, relokační služby. Velká část našich klientů jsou zahraniční klienti. Lokalitou se specializujeme na Prahu a Středočeský kraj.
ID: 3619357
Posting date: 12.3.2019
2019-03-12
location: Praha Position: Account manager, Administrativní pracovník, referent, Asistent, Specialista podpory zákazníků Company: bydletekvalitne s.r.o.