We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Admin na oddělení prodeje s NJ
CentralWork s.r.o.
Místo práce
Okres Mladá Boleslav
Okres Mladá Boleslav
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- administrativní podpora týmu
- zodpovědnost za databázi/evidenci poptávek a její aktualizace
- práce se zákaznickými portály, stahování poptávkových podkladů a jejich evidence
- zadávání objednávek zákazníků do systému
- aktualizování prodejních cen
- spolupráce s ostatními odděleními firmy
- zodpovědnost za databázi/evidenci poptávek a její aktualizace
- práce se zákaznickými portály, stahování poptávkových podkladů a jejich evidence
- zadávání objednávek zákazníků do systému
- aktualizování prodejních cen
- spolupráce s ostatními odděleními firmy
Zaměstnanecké výhody, benefity
- zázemí stabilní společnosti
- HPP na dobu neurčitou
- příjemné moderní prostředí
- pružná pracovní doba, sickdays
- HPP na dobu neurčitou
- příjemné moderní prostředí
- pružná pracovní doba, sickdays
Informace o náboru
Našim klientem je společnost, která se zabývá výrobou plastových dílů pro automobilový průmysl. Pro jejich pobočku v M.B. hledáme administrátora/ku na prodejní oddělení.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
Našim klientem je společnost, která se zabývá výrobou plastových dílů pro automobilový průmysl. Pro jejich pobočku v M.B. hledáme administrátora/ku na prodejní oddělení.
Našim klientem je společnost, která se zabývá výrobou plastových dílů pro automobilový průmysl. Pro jejich pobočku v M.B. hledáme administrátora/ku na prodejní oddělení.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
1
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ vzdělání
- min. rok praxe v administrativě
- znalost SAP
- NJ - podmínkou
- znalost zákaznického portálu B2B
- min. rok praxe v administrativě
- znalost SAP
- NJ - podmínkou
- znalost zákaznického portálu B2B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CentralWork s.ro. je personální a poradenská společnost, která na trhu funguje již od roku 2007 a ve svém portfoliu má především logistické a výrobní společnosti.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 2580730
Posting date: 26.5.2016
2016-05-26
location: Okres Mladá Boleslav Position: Administrativní pracovník, referent Company: CentralWork s.r.o.