Specialista/ka interního auditu

Česká spořitelna, a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pracovní náplň:

  • podílí se na přípravě a realizaci jednotlivých auditů zejména v oblasti finančních a kapitálových trhů či back office činností podle plánu auditů dle stanovené metodiky a mezinárodních standardů IIA (The Institute of Internal Auditors)
  • aplikuje mezinárodní standardy interního auditu
  • monitoring rizik z obchodních i neobchodních činností banky se zaměřením na oblast finančních a kapitálových trhů či back office činností
  • monitoring projektů směřující do oblasti finančních a kapitálových trhů či back office činností
  • monitoring účinnosti Řídicího a kontrolního systému ve vybraných útvarech ČS
  • implementace strategie interního auditu

Požadavky:

  • VŠ vzdělání – nejlépe ekonomického směru
  • praxe v interním auditu v bankovním prostředí výhodou
  • dobrá orientace v problematice finančních a kapitálových trhů včetně znalosti legislativního rámce a regulatorních požadavků v této oblasti; popř. dobrá orientace v problematice účetnictví/výkaznictví včetně znalosti legislativního rámce a regulatorních požadavků v této oblasti výhodou
  • znalost auditních postupů a mezinárodních auditorských standardů IIA (The Institute of Internal Auditors) výhodou
  • titul CIA výhodou
  • znalost business procesů v bankovním prostředí
  • znalost IFRS výhodou
  • znalost anglického jazyka slovem i písmem podmínkou
  • analytické a logické myšlení
  • velmi dobrá znalost práce na PC
  • velmi dobré komunikační dovednosti
  • spolehlivost a schopnost týmové spolupráce
  • schopnost aktivního a samostatného řešení zadaných úkolů
  • řidičský průkaz sk. B, ochota cestovat

Nabízíme:

  • zajímavou a zodpovědnou práci
  • pracovní poměr na dobu určitou - za MD
  • možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • motivující platové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské II. stupně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.

EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.


Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 1696938  Posting date: 21.3.2014  The job comes from another website or source.