We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Property specialista/ka - realizace projektů
Česká spořitelna, a.s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pracovní náplň:
V rámci výkonu své funkce zodpovídá za:
- řízení koordinačních schůzek v místě akce
- kontrola průběhu investiční akce i za účasti Technického dozoru investora (TDI), BOZP, stav. úřadu (tzv. kontrolní dny)
- převzetí dokončené investiční akce, opravy včetně dokladové a projektové části
- předání, seznámení uživatele s dokončeným stavebním dílem
- koordinace řešení škodních událostí (akutní záznam škodní události na místě a koordinace odvrácení havárie a dalších škod, nahlášení Polici ČR, spolupráce s pojišťovnou a pod.)
- navrhování oprav na základě obhlídky objektů
Dále odpovídá za:
- operativní zpřístupňování prostor, příprava a kontrola dokladů, kontrola technického stavu objektů a zařízení (pro kontroly orgánů státní správy, prověrky BOZP, pro pravidelnou údržbu)
- zajištění výdeje/příjmu nábytku ze skladu dle požadavků
- zpracování měsíčního hlášení o produkci odpadů
- objednání změny informačního systému, spolupráci při realizaci
- řešení reklamace s dodavatelem
- navrhování četnosti, rozsahu úklidu + výpočet ploch předmětu úklidu, plánování mimořádný úklidů
- Ad-hoc plnění požadavků dispečinku nebo Business Partnera v oblasti správy budov
Požadavky:
- VŠ vzdělání a 2 roky praxe/ SŠ vzdělání a 5 let praxe
- znalost práce na PC na dobré uživatelské úrovni, základní znalost SAP
- orientace v technologiích budov a kvalitativních standardech, znalost platných zákonů, vyhlášek, nařízení vztahujících se k investiční výstavbě a správě objektů
- organizace a koordinace vlastních činností a řízení dodavatelů
- schopnost analýzy dodávaných činností, vyhodnocování kvality přebírané práce, dotahování činností do konce, zaměření na detail
- konstruktivní řešení konfliktních situací
- přirozená autorita, vyjednávání a argumentace o provedených činnostech
- srozumitelná komunikace, jasné formulování požadavků
- základní znalost angličtiny
Nabízíme:
- Zajímavou a zodpovědnou práci
- Pracovní poměr je na dobu určitou - za rodičovskou dovolenou
- Možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
- Motivující platové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
- Profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské II. stupně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.
Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.
Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 1870982
Posting date: 17.9.2014
2014-09-17
location: Praha Position: Facility manager Company: Česká spořitelna, a.s.
The job comes from another website or source.