We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Pracovník zákaznického servisu Korean Air s němčinou
Letiště Praha, a. s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chcete se přidat k týmu pracovníků kontaktního centra a pracovat v atraktivním letištním prostředí? Právě hledáme vhodné uchazeče na pozici Pracovník kontaktního centra.
Co u nás budete dělat?
- Denně nepřímo komunikovat s klienty letecké společnosti Korean Air telefonicky a e-mailem a pomáhat jim s jejich cestovními náležitostmi
- Věnovat se důkladné péči o každého zákazníka, se zohledněním jeho individuálních potřeb, v souladu se standardy společnosti Korean Air
- Ovládat rezervační a informační systémy (na práci s nimi vás na začátku vyškolíme)
- Používat německý, anglický a český jazyk v telefonické a emailové formě na denní bázi
- Informovat cestující o pravidlech v letecké dopravě a o leteckých spojích
Hledáme uchazeče, kteří:
- Mluví plynně česky, anglicky a německy
- Mají ukončené středoškolské vzdělání
- Jsou milí a ochotní k zákazníkům
Co vám můžeme nabídnout?
- Práci v malém, přátelském a mezinárodním kolektivu
- Práci poskytující dostatečný prostor pro zajištění kvalitních služeb klientovi
- Motivační finanční ohodnocení
- 13. plat
- Zajímavé benefity, například příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, jazykové kurzy, kurzy softskillových dovedností, příspěvek na důchodové připojištění, zaměstnanecké letenky
- Práci, při které budete rozvíjet své komunikační dovednosti a procvičovat cizí jazyky
- Možnost naučit se spoustě nových věcí v rámci leteckého odvětví
- Pravidelnou pracovní dobu PO-PÁ (v závislosti na aktuálním požadavku letecké společnosti)
- Nástup možný 2.1.2018
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Letiště Praha, a.s., je provozovatelem Letiště Václava Havla Praha - největšího mezinárodního letiště v České republice. Hlavním posláním společnosti je nejen efektivně a bezpečně provozovat mezinárodní civilní letiště, ale také pečovat o jeho růst, přispívat k trvalému rozvoji civilní letecké dopravy v České republice, udržet její dostupnost pro širokou veřejnost a umožňovat klientům cestovat moderním, rychlým a komfortním způsobem. Klíčovými dceřinými společnostmi jsou Czech Airlines Handling, a.s., a Czech Airlines Technics, a.s. Kompletní informace o kariérních příležitostech naleznete na www.pracenaletisti.cz
ID: 3257335
Posting date: 30.11.2017
2017-11-30
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Dispečer, Helpdesk operátor, Specialista back office, Telefonní operátor Company: Letiště Praha, a. s.
The job comes from another website or source.