We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Poradce týmu specialistů: odměna 10.000kč za nástup!
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Špitálské náměstí 3517/19, 400 01 Ústí nad Labem, Okres Ústí nad Labem
Špitálské náměstí 3517/19, 400 01 Ústí nad Labem, Okres Ústí nad Labem
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
6.02.2017
6.02.2017
Mzdové podmínky (brutto)
85 Kč/h (13.800-25.000)Kč
85 Kč/h (13.800-25.000)Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Proč se stát specialistou a začít svou kariéru v Conduent:
- máš možnost pracovat na příchozí lince společnosti Vodafone, kde pomáháme zákazníkům s jejich dotazy a požadavky zákazníků a věnujeme svou pozornost v první řadě jejich vyřešení a zároveň i spravujeme jejich služby
- komunikuje se zákazníkem, což se neobejde bez práce na PC v systému, který mu usnadňuje vyhledání potřebných informací
- během samotného nástupu tě čeká 5.ti týdenní školení, které hradíme a to včetně stavenky za každý den
- v případě, kdy je "práce nad hlavu", se můžeš spolehnout na svůj tým a týmaře, kteří ti rádi poradí a pomůžou
- velkou výhodou náplně práce specialisty je skutečnost, že nevolá NIKOMU, ale zákazníci volají přímo k nám
- jelikož se snažíme poskytnout zákazníkům společnosti Vodafone maximální servis jsme tu pro ně 24/7, máme tu ranní, odpolední směny v rozpětí (6-23:00) a to PO - NE,
- směny jsou specialistům plánovány vždy 14 dní dopředu a to vždy 15.tého v měsíci, (v rámci měsíce jsou tu také dělené směny, 2 víkendy a také práce o svátcích)
Proč je pro nás důležitý zákazník?
- je pro nás klíčové soustředit se na zákazníka a hledáme někoho, koho baví zjišťovat jeho aktuální spokojenost s využívanou službou a rád hledá cesty, které pomohou jeho užitek ještě vylepšit
- soustředěním se na zákazníkovy potřeby a příležitosti mu umožníme získat výhody, a tak i získat jeho přízeň
- zahrnuje i zprostředkování výměny zastaralých služeb za nové
- máš možnost pracovat na příchozí lince společnosti Vodafone, kde pomáháme zákazníkům s jejich dotazy a požadavky zákazníků a věnujeme svou pozornost v první řadě jejich vyřešení a zároveň i spravujeme jejich služby
- komunikuje se zákazníkem, což se neobejde bez práce na PC v systému, který mu usnadňuje vyhledání potřebných informací
- během samotného nástupu tě čeká 5.ti týdenní školení, které hradíme a to včetně stavenky za každý den
- v případě, kdy je "práce nad hlavu", se můžeš spolehnout na svůj tým a týmaře, kteří ti rádi poradí a pomůžou
- velkou výhodou náplně práce specialisty je skutečnost, že nevolá NIKOMU, ale zákazníci volají přímo k nám
- jelikož se snažíme poskytnout zákazníkům společnosti Vodafone maximální servis jsme tu pro ně 24/7, máme tu ranní, odpolední směny v rozpětí (6-23:00) a to PO - NE,
- směny jsou specialistům plánovány vždy 14 dní dopředu a to vždy 15.tého v měsíci, (v rámci měsíce jsou tu také dělené směny, 2 víkendy a také práce o svátcích)
Proč je pro nás důležitý zákazník?
- je pro nás klíčové soustředit se na zákazníka a hledáme někoho, koho baví zjišťovat jeho aktuální spokojenost s využívanou službou a rád hledá cesty, které pomohou jeho užitek ještě vylepšit
- soustředěním se na zákazníkovy potřeby a příležitosti mu umožníme získat výhody, a tak i získat jeho přízeň
- zahrnuje i zprostředkování výměny zastaralých služeb za nové
Zaměstnanecké výhody, benefity
Jakého ohodnocení a výhod může Specialista zákaznické péče dosáhnout?
- průměrná čistá mzda u nás dosahuje 15-16.000 Kč
- náš mzdový systém je nastaven na fixní částku a variabilní částky, hodinová sazba specialisty je 85 Kč/h
- za samotný nástup obdrží bonus 10.000 Kč
- za dodržení docházky a flexibilitu dostává Flexipassy v hodnotě 2.000 Kč
- v rámci týmu se zúčastní soutěží o dárky, kterým ho Teamleader rád odmění
- může si půjčovat mobily a vyzkoušet jaké mají novinky
- využívá zvýhodněný tarif včetně rodiny a přátel
- dostává stravenky za každý odpracovaný den
- má možnost se zúčastnit v rámci profesního rozvoje výběrového řízení na trenéra, senior specialistu i teamleadera
- za doporučení známého, který si hledá práci a projde úspěšně výběrovým řízením, dostanává 10.000Kč
- průměrná čistá mzda u nás dosahuje 15-16.000 Kč
- náš mzdový systém je nastaven na fixní částku a variabilní částky, hodinová sazba specialisty je 85 Kč/h
- za samotný nástup obdrží bonus 10.000 Kč
- za dodržení docházky a flexibilitu dostává Flexipassy v hodnotě 2.000 Kč
- v rámci týmu se zúčastní soutěží o dárky, kterým ho Teamleader rád odmění
- může si půjčovat mobily a vyzkoušet jaké mají novinky
- využívá zvýhodněný tarif včetně rodiny a přátel
- dostává stravenky za každý odpracovaný den
- má možnost se zúčastnit v rámci profesního rozvoje výběrového řízení na trenéra, senior specialistu i teamleadera
- za doporučení známého, který si hledá práci a projde úspěšně výběrovým řízením, dostanává 10.000Kč
Informace o náboru
Pošli kolegyni Ivetě Kozárové životopis a ona si tě pozve na pohovor:
[email protected]
Musíš, ale spěchat, protože nástup je 6.2.2017
Určitě se podívej i na náš Facebook: https://www.facebook.com/pracujvxeroxucz/ anebo naše webové stránky http://www.conduentcallcenters.com/prace-v-ceske-republice/
[email protected]
Musíš, ale spěchat, protože nástup je 6.2.2017
Určitě se podívej i na náš Facebook: https://www.facebook.com/pracujvxeroxucz/ anebo naše webové stránky http://www.conduentcallcenters.com/prace-v-ceske-republice/
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Základy
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Empatický
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 2894498
Posting date: 16.1.2017
2017-01-16
location: Okres Ústí nad Labem Position: Administrativní pracovník, referent, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Company: Conduent Czech Republic s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 85 Kč/h (13.800-25.000)Kč