We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Poradce do týmu zákaznické péče - až 25.000/měs. a 10.000Kč odměna za nástup
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Špitálské náměstí 3517/19, 400 01 Ústí nad Labem, Okres Ústí nad Labem
Špitálské náměstí 3517/19, 400 01 Ústí nad Labem, Okres Ústí nad Labem
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
6.02.2017
6.02.2017
Mzdové podmínky (brutto)
88 Kč/h (14.400-25.000)Kč
88 Kč/h (14.400-25.000)Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Ahoj
Vítej v Conduent!
Chceš využít šance a přidat se do týmu Specialistů zákaznické péče a pomáhat klientům společnosti Vodafone? Teď máš pro to jedinečnou příležitost.
Posledních pár míst zbývá a pro ty, kteří nastoupí právě 6.2. máme odměnu za nástup 10.000 Kč!
Tak se přihlaš!
Co tě jako Specialistu zákaznické péče v rámci pracovního dne čeká:
- pracuješ na příchozí lince společnosti Vodafone, kde společně se svým týmem pomáháš zákazníkům s dotazy, na které hledáš učinné řešení, a zároveň i spravuješ jejich aktuální služby
- komunikuješ se zákazníkem a zárověň pracuješ v PC systému, který tobě i celému týmu usnadňuje práci s vyhledáním informací, které jsou klíčové pro sdělení odpovědi zákazníkovi na druhé konci linky
- všechno tě naučíme během 6.týdenního školení (které je hrazené námi), od začátku jsou tu pro tebe trenérky i tvůj teamleader
- velkou výhodou náplně práce specialisty je skutečnost, že nevolá NIKOMU, ale zákazníci volají přímo k nám
- jelikož se snažíme poskytnout zákazníkům společnosti Vodafone maximální servis jsme tu pro ně 24/7, máme tu ranní, odpolední směny v rozpětí (6-23:00) a to PO - NE,
- vždy 14 dní dopředu jsou plánovány směny (v rámci směn jsou tu dělené směny, 2 víkendy a také práce o svátcích)
- je pro nás klíčové soustředit se na zákazníka a hledáme někoho, komu záleží na zákazníkově spokojenosti s využívanou službou a rád hledá cesty, které vedou k zlepšení jeho užitku
- soustředěním se na zákazníkovy potřeby a příležitosti mu umožníme získat výhody, a tak i získat jeho přízeň
- do péče o zákazníka patří také zprostředkování výměny zastaralých služeb za nové
Vítej v Conduent!
Chceš využít šance a přidat se do týmu Specialistů zákaznické péče a pomáhat klientům společnosti Vodafone? Teď máš pro to jedinečnou příležitost.
Posledních pár míst zbývá a pro ty, kteří nastoupí právě 6.2. máme odměnu za nástup 10.000 Kč!
Tak se přihlaš!
Co tě jako Specialistu zákaznické péče v rámci pracovního dne čeká:
- pracuješ na příchozí lince společnosti Vodafone, kde společně se svým týmem pomáháš zákazníkům s dotazy, na které hledáš učinné řešení, a zároveň i spravuješ jejich aktuální služby
- komunikuješ se zákazníkem a zárověň pracuješ v PC systému, který tobě i celému týmu usnadňuje práci s vyhledáním informací, které jsou klíčové pro sdělení odpovědi zákazníkovi na druhé konci linky
- všechno tě naučíme během 6.týdenního školení (které je hrazené námi), od začátku jsou tu pro tebe trenérky i tvůj teamleader
- velkou výhodou náplně práce specialisty je skutečnost, že nevolá NIKOMU, ale zákazníci volají přímo k nám
- jelikož se snažíme poskytnout zákazníkům společnosti Vodafone maximální servis jsme tu pro ně 24/7, máme tu ranní, odpolední směny v rozpětí (6-23:00) a to PO - NE,
- vždy 14 dní dopředu jsou plánovány směny (v rámci směn jsou tu dělené směny, 2 víkendy a také práce o svátcích)
- je pro nás klíčové soustředit se na zákazníka a hledáme někoho, komu záleží na zákazníkově spokojenosti s využívanou službou a rád hledá cesty, které vedou k zlepšení jeho užitku
- soustředěním se na zákazníkovy potřeby a příležitosti mu umožníme získat výhody, a tak i získat jeho přízeň
- do péče o zákazníka patří také zprostředkování výměny zastaralých služeb za nové
Zaměstnanecké výhody, benefity
Jak tě odměníme za tvou práci:
- náš mzdový systém je nastaven na fixní částku a variabilní částky, hodinová sazba specialisty po zkušební době dosahuj 88 Kč/h
- za samotný nástup obdržíš bonus 10.000 Kč
- průměrná čistá mzda u nás dosahuje 15-16.000 Kč
- za dodržení docházky a flexibilitu dostaneš Flexipassy v hodnotě 2.000 Kč
- v rámci týmu můžeš zvítězit v soutěžíš o dárky, kterými tě Teamleader rád odmění
- můžeš si půjčit nové mobilní telefony a vyzkoušet si jaké mají novinky
- využíváš zvýhodněný tarif včetně rodiny a přátel
- dostáváš stravenky za každý odpracovaný den
- máš možnost se zúčastnit v rámci profesního rozvoje výběrového řízení na trenéra, senior specialistu i teamleadera
- za doporučení známého, který si hledá práci a projde úspěšně výběrovým řízením, získáš 10.000Kč
- náš mzdový systém je nastaven na fixní částku a variabilní částky, hodinová sazba specialisty po zkušební době dosahuj 88 Kč/h
- za samotný nástup obdržíš bonus 10.000 Kč
- průměrná čistá mzda u nás dosahuje 15-16.000 Kč
- za dodržení docházky a flexibilitu dostaneš Flexipassy v hodnotě 2.000 Kč
- v rámci týmu můžeš zvítězit v soutěžíš o dárky, kterými tě Teamleader rád odmění
- můžeš si půjčit nové mobilní telefony a vyzkoušet si jaké mají novinky
- využíváš zvýhodněný tarif včetně rodiny a přátel
- dostáváš stravenky za každý odpracovaný den
- máš možnost se zúčastnit v rámci profesního rozvoje výběrového řízení na trenéra, senior specialistu i teamleadera
- za doporučení známého, který si hledá práci a projde úspěšně výběrovým řízením, získáš 10.000Kč
Informace o náboru
Proč dál váhat! Přijď k nám a udělej krok v před!
Pošli kolegyni Ivetě Kozárové životopis a ona si tě pozve na pohovor:
[email protected]
Musíš, ale spěchat, protože nástup je 6.2.2017
Určitě se podívej i na náš Facebook: https://www.facebook.com/pracujvconduentucz/?fref=ts
anebo naše webové stránky http://www.conduentcallcenters.com/prace-v-ceske-republice/
Pošli kolegyni Ivetě Kozárové životopis a ona si tě pozve na pohovor:
[email protected]
Musíš, ale spěchat, protože nástup je 6.2.2017
Určitě se podívej i na náš Facebook: https://www.facebook.com/pracujvconduentucz/?fref=ts
anebo naše webové stránky http://www.conduentcallcenters.com/prace-v-ceske-republice/
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Základy
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Empatický
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 2910801
Posting date: 27.1.2017
2017-01-27
location: Okres Ústí nad Labem Position: Administrativní pracovník, referent, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Company: Conduent Czech Republic s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 88 Kč/h (14.400-25.000)Kč