Specialista péče o zákazníky – Zákaznická linka MND

Conectart a.s.

Místo práce
Sladkovského 595, Kolín IV, Kolín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dle dohody

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

přijímání příchozích hovorů na zákaznické lince MND
komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonické i písemné komunikace
práce s interním informačním systémem
Atmosféra a vztahy jsou v práci to hlavní – u nás se všichni známe, tykáme si a hlavně si pomáháme.
Za kvalitní práci dostáváme kvalitní odměnu - fixní mzda + provize
Můžete ovlivnit rozvržení svých směn (směny se plánují předem a zohledňují se požadavky kolegů) – rozvrh směn víte měsíc dopředu.
Nastupujete rovnou na HPP a máte možnost rychle získat smlouvu na dobu neurčitou.
Máte u nás reálnou možnosti si vybudovat kariéru – většina z našich trenérů i vedoucích týmů u nás začínala na pozici operátora.
pracujeme v příjemném prostředí a dobře dostupné lokalitě – 3 minuty pěšky od kolínského nádraží.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Stravenky ve výši 100 Kč / odpracovaný den
5 týdnů dovolené + v další volno nad rámec dovolené (např. pro rodiče prvňáčků volno na první školní den)
přispějeme vám na nákup nového mobilního telefonu, a to každé dva roky
Multisport karta (výhodné cvičení), Shell karta (sleva na pohonné hmoty)
výhodné mobilní tarify (včetně neomezených dat)
dáme vám odměnu, pokud známému doporučíte práci u nás
pořádáme v týmu různé soutěže – za splněný cíl získáte odměnu navíc

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme největší provozovatel call center na českém trhu, máme přes 1000 zaměstnanců a pracujeme pro ty největší a nejznámější firmy na trhu jako je Samsung, MND, Česká Spořitelna nebo Vodafone.

Před lety jsme si dali závazek – být féroví jak ke klientům, tak k našim zaměstnancům, o všem spolu mluvit, vytvářet společně příjemné a přátelské pracovní prostředí. Boříme mýty! A chceme dokázat, že práce v call centru může být lepší, než si představujete.

Mrkněte na www.borimemyty.cz nebo se přijďte přesvědčit sami.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců
ID: 3707756  Posting date: 2.7.2019