We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Innogy pasivní linka- nástup ihned, jistý fix
Conectart a.s.
Místo práce
Mečová 10, Brno-střed, Česko
Mečová 10, Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
09.04.2021
09.04.2021
Mzdové podmínky (brutto)
Od 20 700 Kč/měsíc+ provizní nastavení dle výkonnosti
Od 20 700 Kč/měsíc+ provizní nastavení dle výkonnosti
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Staňte se členem týmu specialistů a specialistek pro péči o zákazníka na zákaznické lince Innogy. Budete řešit požadavky zákazníka na příchozí lince. Rozvíjejte své komunikační dovednosti a vydělávejte si prací, která Vás bude bavit.
Denně odbavíme 35-45 telefonátů se zákazníky z celé ČR.
Řešíme s nimi různorodé požadavky týkající se plateb, záloh, odečtů, apod.
Prodáváme produkty innogy, a tím se snažím lidem šetřit náklady za energie.
Každý den se společně setkáváme na pravidelných schůzkách a poradách, kde si sdílíme informace.
Denně odbavíme 35-45 telefonátů se zákazníky z celé ČR.
Řešíme s nimi různorodé požadavky týkající se plateb, záloh, odečtů, apod.
Prodáváme produkty innogy, a tím se snažím lidem šetřit náklady za energie.
Každý den se společně setkáváme na pravidelných schůzkách a poradách, kde si sdílíme informace.
Zaměstnanecké výhody, benefity
*bezplatné školení komunikačních a prodejních dovedností, které uplatníte i mimo zaměstnání
*bonusová složka bez maximální hodnoty
*5 týdnů dovolené
*stravenkový paušál
*samostatné vedení jednání se zákazníky
*dlouhodobá spolupráce
*motivační soutěže i mimopracovní aktivity
*snadná dostupnost MHD
*Benefity pro zaměstnance:
*horké nápoje (káva, čokoláda, čaj) neomezeně a zdarma
*multisport karta s možnosti využití po celé ČR
*sleva do CK Fisher 10%
*individuální projektové motivační odměny
*firemní i mimofiremní akce a večírky
*bonusová složka bez maximální hodnoty
*5 týdnů dovolené
*stravenkový paušál
*samostatné vedení jednání se zákazníky
*dlouhodobá spolupráce
*motivační soutěže i mimopracovní aktivity
*snadná dostupnost MHD
*Benefity pro zaměstnance:
*horké nápoje (káva, čokoláda, čaj) neomezeně a zdarma
*multisport karta s možnosti využití po celé ČR
*sleva do CK Fisher 10%
*individuální projektové motivační odměny
*firemní i mimofiremní akce a večírky
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme největší provozovatel call center na českém trhu, máme přes 1000 zaměstnanců a pracujeme pro ty největší a nejznámější firmy na trhu jako je Samsung, MND, Česká Spořitelna nebo Vodafone.
Před lety jsme si dali závazek – být féroví jak ke klientům, tak k našim zaměstnancům, o všem spolu mluvit, vytvářet společně příjemné a přátelské pracovní prostředí. Boříme mýty! A chceme dokázat, že práce v call centru může být lepší, než si představujete.
Mrkněte na www.borimemyty.cz nebo se přijďte přesvědčit sami.
Před lety jsme si dali závazek – být féroví jak ke klientům, tak k našim zaměstnancům, o všem spolu mluvit, vytvářet společně příjemné a přátelské pracovní prostředí. Boříme mýty! A chceme dokázat, že práce v call centru může být lepší, než si představujete.
Mrkněte na www.borimemyty.cz nebo se přijďte přesvědčit sami.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 4056673
Posting date: 6.4.2021
2021-04-06
location: Brno Position: Administrativní pracovník, referent, Klientský pracovník, Telefonní operátor Company: Conectart a.s.
Lower salary limit (gross): 20 700 Kč/měsíc