Team Leader Kontaktního centra

Crome Communication Kft.

Place of work
Budapest, Hungary
Contract type
full-time
Start date
01 June 2021
Wage (gross)
45 000 Kč/monthCafeteria

Information about the position

Job description, responsibilities and duties

Co je Tvým úkolem?
Při podpoře Managera a Trenéra Kontaktního centra by jsi byl odpovědný za vedení česko-slovenského operátorského týmu Kontaktního centra, který v současné době má šest členů.
• Management lidských zdrojů (plánování dovolených, příprava harmonogramů, efektivní organizace denních pracovních procesů)
• Management a podpora náborových kampaní, jejich analýza a sepsání reportů
• IT Monitoring, hlášení případných závad (IT-ticketing)
• Průběžné monitorování procesů zákaznického servisu a tvorba návrhů pro rozvoj
• Povzbuzování a motivování členů týmu ke stálému rozvíjení odborných dovedností a ke kvalitní práci
• Mentorování nových spolupracovníků
• Kvalitní vyhodnocování odchozích a příchozích volání, e-mailů a chatů
• Vypracování návrhů na rozvoj v oblasti zvyšování spokojenosti zákazníků
• Úzká spolupráce s přidruženými třídami
• Snaha o fungování podle způsobu myšlení, jehož centrem je řešení situací

Employee perks, benefits

• Jsme otevřeni tvým nápadům a umožníme Ti, aby ses mohl neustálerozvíjet
• Konkurenceschopnou mzdu a balíček mimomzdových východ (Cafeterie)
• Firemní akce (narozeninová, vánoční, týmotvorná setkání, apod.)
• Účast na odborných školeních, externích a interních trénincích
• Stabilní, spolehlivé a neustále se vyvíjející firemní zázemí
• Podpůrnou a klidnou atmosféru
• Dlouhodobou pracovní příležitost

Requirements for the employee

Candidates with education suit the position

Secondary with school-leaving examination

Language skills

Czech - Proficiency (C2) and Slovak - Advanced (C1) and English - Upper intermediate (B2)

Other knowledge

Microsoft Office - Advanced
Microsoft Excel - Basic

Experience in the position/sector

1

Number of years of experience

5

Personality requirements and skills

Naše očekávání
• Znalost českého a slovenského jazyka (C2) na úrovni mateřského jazyka a plynulou angličtinu (B2)
• Rád by jsi žil v Budapešti
• Ukončené alespoň středoškolské vzdělání
• Zkušenosti v oblasti vedení jako supervisor v Kontaktním centru nebo podobném týmu
• Svou práci provádíš pečlivě a jsi spolehlivý
• Máš zkušenosti s prací na počítači a MS Office na uživatelské úrovni
• Charakterizuje tě provádění práce s orientací na výsledky a úspěch
• Máš proklientský přístup
• Máš rozhodné a sebejisté vystupování

Advertiser

Brief description of the company

Can you lead and motivate a team? In addition to achieving your goals, is it also important for you to use your leadership skills and continually develop, support, and keep your team together? If the answers are yes, then we have some good news: We are looking for you!
ID: 4074658  Posting date: 5.5.2021  Lower salary limit (gross): 45 000 Kč/month