We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Team Leader Kontaktního centra
Crome Communication Kft.
Place of work
Budapest, Hungary
Budapest, Hungary
Contract type
full-time
full-time
Start date
01 June 2021
01 June 2021
Wage (gross)
45 000 Kč/monthCafeteria
45 000 Kč/monthCafeteria
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
Co je Tvým úkolem?
Při podpoře Managera a Trenéra Kontaktního centra by jsi byl odpovědný za vedení česko-slovenského operátorského týmu Kontaktního centra, který v současné době má šest členů.
• Management lidských zdrojů (plánování dovolených, příprava harmonogramů, efektivní organizace denních pracovních procesů)
• Management a podpora náborových kampaní, jejich analýza a sepsání reportů
• IT Monitoring, hlášení případných závad (IT-ticketing)
• Průběžné monitorování procesů zákaznického servisu a tvorba návrhů pro rozvoj
• Povzbuzování a motivování členů týmu ke stálému rozvíjení odborných dovedností a ke kvalitní práci
• Mentorování nových spolupracovníků
• Kvalitní vyhodnocování odchozích a příchozích volání, e-mailů a chatů
• Vypracování návrhů na rozvoj v oblasti zvyšování spokojenosti zákazníků
• Úzká spolupráce s přidruženými třídami
• Snaha o fungování podle způsobu myšlení, jehož centrem je řešení situací
Při podpoře Managera a Trenéra Kontaktního centra by jsi byl odpovědný za vedení česko-slovenského operátorského týmu Kontaktního centra, který v současné době má šest členů.
• Management lidských zdrojů (plánování dovolených, příprava harmonogramů, efektivní organizace denních pracovních procesů)
• Management a podpora náborových kampaní, jejich analýza a sepsání reportů
• IT Monitoring, hlášení případných závad (IT-ticketing)
• Průběžné monitorování procesů zákaznického servisu a tvorba návrhů pro rozvoj
• Povzbuzování a motivování členů týmu ke stálému rozvíjení odborných dovedností a ke kvalitní práci
• Mentorování nových spolupracovníků
• Kvalitní vyhodnocování odchozích a příchozích volání, e-mailů a chatů
• Vypracování návrhů na rozvoj v oblasti zvyšování spokojenosti zákazníků
• Úzká spolupráce s přidruženými třídami
• Snaha o fungování podle způsobu myšlení, jehož centrem je řešení situací
Employee perks, benefits
• Jsme otevřeni tvým nápadům a umožníme Ti, aby ses mohl neustálerozvíjet
• Konkurenceschopnou mzdu a balíček mimomzdových východ (Cafeterie)
• Firemní akce (narozeninová, vánoční, týmotvorná setkání, apod.)
• Účast na odborných školeních, externích a interních trénincích
• Stabilní, spolehlivé a neustále se vyvíjející firemní zázemí
• Podpůrnou a klidnou atmosféru
• Dlouhodobou pracovní příležitost
• Konkurenceschopnou mzdu a balíček mimomzdových východ (Cafeterie)
• Firemní akce (narozeninová, vánoční, týmotvorná setkání, apod.)
• Účast na odborných školeních, externích a interních trénincích
• Stabilní, spolehlivé a neustále se vyvíjející firemní zázemí
• Podpůrnou a klidnou atmosféru
• Dlouhodobou pracovní příležitost
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
Language skills
Czech - Proficiency (C2) and Slovak - Advanced (C1) and English - Upper intermediate (B2)
Other knowledge
Microsoft Office - Advanced
Microsoft Excel - Basic
Microsoft Excel - Basic
Experience in the position/sector
1
Number of years of experience
5
Personality requirements and skills
Naše očekávání
• Znalost českého a slovenského jazyka (C2) na úrovni mateřského jazyka a plynulou angličtinu (B2)
• Rád by jsi žil v Budapešti
• Ukončené alespoň středoškolské vzdělání
• Zkušenosti v oblasti vedení jako supervisor v Kontaktním centru nebo podobném týmu
• Svou práci provádíš pečlivě a jsi spolehlivý
• Máš zkušenosti s prací na počítači a MS Office na uživatelské úrovni
• Charakterizuje tě provádění práce s orientací na výsledky a úspěch
• Máš proklientský přístup
• Máš rozhodné a sebejisté vystupování
• Znalost českého a slovenského jazyka (C2) na úrovni mateřského jazyka a plynulou angličtinu (B2)
• Rád by jsi žil v Budapešti
• Ukončené alespoň středoškolské vzdělání
• Zkušenosti v oblasti vedení jako supervisor v Kontaktním centru nebo podobném týmu
• Svou práci provádíš pečlivě a jsi spolehlivý
• Máš zkušenosti s prací na počítači a MS Office na uživatelské úrovni
• Charakterizuje tě provádění práce s orientací na výsledky a úspěch
• Máš proklientský přístup
• Máš rozhodné a sebejisté vystupování
Advertiser
Brief description of the company
Can you lead and motivate a team? In addition to achieving your goals, is it also important for you to use your leadership skills and continually develop, support, and keep your team together? If the answers are yes, then we have some good news: We are looking for you!
ID: 4074658
Posting date: 5.5.2021
2021-05-05
location: Budapest Position: Call Centre Supervisor Company: Crome Communication Kft.
Lower salary limit (gross): 45 000 Kč/month