We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Pracovnice zákaznického servisu s němčinou
el nino parfum, s.r.o.
Místo práce
Nová Paka, Česko
Nová Paka, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
20 000 - 25 000 Kč/měsíccílové odměny dle individuálních výsledků
20 000 - 25 000 Kč/měsíccílové odměny dle individuálních výsledků
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zajímáte se o svět parfémů a kosmetiky?
Chcete komunikovat v němčině?
Pokud ano, je práce v zákaznickém servisu ve společnosti el nino pro Vás to pravé.
Co budete na této pozici dělat:
budete v každodenním kontaktu se zákazníky švýcarského trhu prostřednictvím telefonu nebo emailu
zpracovávat související administrativu
komunikovat s dalšími odděleními společnosti
Perfektně k nám zapadnete, pokud:
jste přátelský, profesionální a komunikativní
se umíte vcítit do role zákazníka a máte trpělivost, pozitivní a prozákaznický přístup
Vám vyhovuje úzká spolupráce v týmu s kolegy při řešení zákaznických dotazů
Vás nerozhodí nestandardní situace, umíte argumentovat a rád vymýšlíte zlepšení
Pro tuto pozici dále potřebujete:
znalosti na úrovni úplného středního vzdělání
znalost práce na počítači – internet, mailový klient, Excel, Word atd.
dobrý pravopis a srozumitelné vyjadřování slovem i písmem v němčině
odolnost vůči stresu
Výhodou:
znalost prostředí call centra nebo praxe na zákaznické lince
znalost sortimentu parfémů a kosmetiky
Práce je vhodná i pro absolventa s pokročilou znalostí jazyka (min. B2 , lépe C1), vše ostatní zaučíme!
Chcete komunikovat v němčině?
Pokud ano, je práce v zákaznickém servisu ve společnosti el nino pro Vás to pravé.
Co budete na této pozici dělat:
budete v každodenním kontaktu se zákazníky švýcarského trhu prostřednictvím telefonu nebo emailu
zpracovávat související administrativu
komunikovat s dalšími odděleními společnosti
Perfektně k nám zapadnete, pokud:
jste přátelský, profesionální a komunikativní
se umíte vcítit do role zákazníka a máte trpělivost, pozitivní a prozákaznický přístup
Vám vyhovuje úzká spolupráce v týmu s kolegy při řešení zákaznických dotazů
Vás nerozhodí nestandardní situace, umíte argumentovat a rád vymýšlíte zlepšení
Pro tuto pozici dále potřebujete:
znalosti na úrovni úplného středního vzdělání
znalost práce na počítači – internet, mailový klient, Excel, Word atd.
dobrý pravopis a srozumitelné vyjadřování slovem i písmem v němčině
odolnost vůči stresu
Výhodou:
znalost prostředí call centra nebo praxe na zákaznické lince
znalost sortimentu parfémů a kosmetiky
Práce je vhodná i pro absolventa s pokročilou znalostí jazyka (min. B2 , lépe C1), vše ostatní zaučíme!
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
zázemí úspěšné společnosti v oboru
zaučení uchazeče v daném oboru (vhodné pro absolventy)
zajímavou práci s využitím jazykových znalostí
rozvoj dovedností a další vzdělávání
příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
zaměstnanecké benefity (stravenky, příspěvek na návštěvu bazénu, posilovny, unišeky, dárkové poukazy, odměny, výroční benefity, firemní akce)
zázemí úspěšné společnosti v oboru
zaučení uchazeče v daném oboru (vhodné pro absolventy)
zajímavou práci s využitím jazykových znalostí
rozvoj dovedností a další vzdělávání
příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
zaměstnanecké benefity (stravenky, příspěvek na návštěvu bazénu, posilovny, unišeky, dárkové poukazy, odměny, výroční benefity, firemní akce)
Informace o náboru
Centrála společnosti sídlí v Nové Pace, máme také kamenné prodejny v Plzni a Praze. E shopy máme v mnoha zemích Evropy, včetně Švýcarska. Hledáme na doplnění týmu tedy člověka, který by byl schopen poskytovat zákazníkům servis v němčině + případně překládat a psát nějaké texty o produktech.
Možnost uplatnění je jak přímo na oddělení marketingu (příprava marketingových aktivit pro dané země, spolupráce s kolegy, kteří zastupují společnost v jednotlivých zemích, vyhodnocování marketingových aktivit, překlady, psaní textů atd.), tak v zákaznickém servisu pro dané země (přímá komunikace se zákazníky, administrace objednávek atd.)
Možnost uplatnění je jak přímo na oddělení marketingu (příprava marketingových aktivit pro dané země, spolupráce s kolegy, kteří zastupují společnost v jednotlivých zemích, vyhodnocování marketingových aktivit, překlady, psaní textů atd.), tak v zákaznickém servisu pro dané země (přímá komunikace se zákazníky, administrace objednávek atd.)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Vstřícnost, přátelskost, trpělivost, profesionalita, nekonfliktnost, pečlivost, předpoklady pro týmovou práci.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost el nino parfum, s.r.o. se zabývá velkoobchodním i maloobchodním prodejem parfémů a kosmetiky.
ID: 3778126
Posting date: 3.10.2019
2019-10-03
location: Nová Paka Position: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků, Supervizor call centra, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Company: el nino parfum, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 20 000 - 25 000 Kč/měsíccílové odměny dle individuálních výsledků