We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/tka pro oddělení licencí se znalostí AJ a NJ
Experis
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
02.03.2015
02.03.2015
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hovoříte anglicky a německy na pokročilé úrovní (úroveň C1)? Zajímá a baví Vás práce v oblasti administrativy a komunikace? Máte výborné komunikační a organizační schopnosti a hledáte uplatnění ve stabilní a perspektivní mezinárodní společnosti? Zajímá Vás prostředí centra sdílených služeb? Máte zájem zhodnotit a rozšířit Vaše dosavadní zkušenosti a znalosti a jste schopni pracovat samostatně?
Pak hledáme právě Vás!
CO BUDE VAŠÍ HLAVNÍ NÁPLNÍ PRÁCE:
• administrativní podpora německého oddělení, které má na starosti správu softwarových licencí
• koordinace aktivit v rámci oddělení a práce s interními systémy
• aktualizace interních dokumentů souvisejících s projektem
• zodpovídání jednodušších dotazů a zpracování požadavků od uživatelů, jejich následné eskalování na odborníky
• zpracování ad-hoc úkolů
• příprava jednodušších reportů
CO OD VÁS OČEKÁVÁME:
• minimálně středoškolské vzdělání
• pokročilou znalost němčiny a angličtiny (úroveň C1)
• velmi dobrou znalost MS Office (především PowerPoint a Excel)
• zkušenost s nákupním systémem OneSRM je velkou výhodou
• zkušenost s Project Managementem je velkou výhodou
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:
• Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
• Možnost osobního a profesního růstu v rámci společnosti (i v zahraničí)
• Příležitost k seberealizaci
• Pestrá škála firemních benefitů
• Lokalita pracoviště Praha
• Nástup možný ihned
• HPP
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis a průvodní dopis.
Budu se těšit na Vaši reakci!
Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Manpowergroup s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů. V případě, že jste již v naší společnosti registrován/-a, můžete se obrátit přímo na svého konzultanta (ideálně e-mailem).
Pak hledáme právě Vás!
CO BUDE VAŠÍ HLAVNÍ NÁPLNÍ PRÁCE:
• administrativní podpora německého oddělení, které má na starosti správu softwarových licencí
• koordinace aktivit v rámci oddělení a práce s interními systémy
• aktualizace interních dokumentů souvisejících s projektem
• zodpovídání jednodušších dotazů a zpracování požadavků od uživatelů, jejich následné eskalování na odborníky
• zpracování ad-hoc úkolů
• příprava jednodušších reportů
CO OD VÁS OČEKÁVÁME:
• minimálně středoškolské vzdělání
• pokročilou znalost němčiny a angličtiny (úroveň C1)
• velmi dobrou znalost MS Office (především PowerPoint a Excel)
• zkušenost s nákupním systémem OneSRM je velkou výhodou
• zkušenost s Project Managementem je velkou výhodou
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:
• Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
• Možnost osobního a profesního růstu v rámci společnosti (i v zahraničí)
• Příležitost k seberealizaci
• Pestrá škála firemních benefitů
• Lokalita pracoviště Praha
• Nástup možný ihned
• HPP
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis a průvodní dopis.
Budu se těšit na Vaši reakci!
Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Manpowergroup s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů. V případě, že jste již v naší společnosti registrován/-a, můžete se obrátit přímo na svého konzultanta (ideálně e-mailem).
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
x
x
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Německý jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2032891
Posting date: 2.3.2015
2015-03-02
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent Company: Experis