We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Podpora Nákupu / Procurement
Experis
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Budeš zpracovávat objednávky a předávat je následně na finanční a obchodní tým.
Budeš řešit požadavky na doplnění klíčových informací.
Čeká tě komunikace s dodavately i týmy v rámci firmy i spolupráce se seniorními manažery.
Budeš řešit požadavky na doplnění klíčových informací.
Čeká tě komunikace s dodavately i týmy v rámci firmy i spolupráce se seniorními manažery.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Získáš skvělou startovní pozici s perspektivou k dalšímu růstu i s možností firemní mobility.
Nabydeš praktické znalosti a zkušenosti v oboru nákupu.
Dostaneš od nás příspěvek na libvolné vzdělávání, cestovní pojištění, vzdělávací a rozvojový program, 5 týdnů dovolené, 3 dny home-office měsíčně, stravenky a další benefity ve firemní kafeterii.
Nabydeš praktické znalosti a zkušenosti v oboru nákupu.
Dostaneš od nás příspěvek na libvolné vzdělávání, cestovní pojištění, vzdělávací a rozvojový program, 5 týdnů dovolené, 3 dny home-office měsíčně, stravenky a další benefity ve firemní kafeterii.
Informace o náboru
Pro více informací neváhej a kontaktuj mě.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
NASTARTUJ SVOU KARIÉRU v mezinárodní IT firmě, která hledá Administrativního pracovníka pro svůj tým nákupu a procurement.
NASTARTUJ SVOU KARIÉRU v mezinárodní IT firmě, která hledá Administrativního pracovníka pro svůj tým nákupu a procurement.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Základy
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Angličtinu na úrovni B2 a vyšší
Smysl pro detail a preciznost
Znalosti v Excelu - filtry, VLOOKUP či IF
Alespoň mála zkušenost se SAP
A především motivaci a chuť do práce ;)
Smysl pro detail a preciznost
Znalosti v Excelu - filtry, VLOOKUP či IF
Alespoň mála zkušenost se SAP
A především motivaci a chuť do práce ;)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3277096
Posting date: 5.2.2018
2018-02-05
location: Praha, Hlavní město Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Nákupčí, Obchodní referent, Specialista back office Company: Experis