We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Pracovník zákaznického servisu s češtinou nebo slovenštinou pro internetový obchod s lampami, práce z domova (m/ž)
expertcloud.de GmBH
Místo práce
Berlín, Německo
Berlín, Německo
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
14 EUR/hod.
14 EUR/hod.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
expertcloud je virtuální středisko zákaznických služeb s více než 300 nezávislými pracovníky, kteří pro nás pracují po celém světě z pohodlí domova. Celou síť řídí naše kancelář v Berlíně, která expertcloud neustále vyvíjí.
Do naší sítě nezávislých pracovníků nyní hledáme
Pracovníka zákaznického servisu s češtinou nebo slovenštinou* na volné noze
se znalostí němčiny uvedeného cizího jazyka na úrovni mateřštiny
Vaše úkoly jako dvojjazyčného pracovníka zákaznické podpory pro internetový obchod:
• Péče o zákazníky a podpora zákazníků prostřednictvím chatu, e-mailu a telefonu (příchozí hovory)
• Zpracování dotazů zákazníků
• Kontrola procesů objednávek a řešení problémů
• Zajištění spokojenosti zákazníků prostřednictvím metod zaměřených na služby a servis
Do naší sítě nezávislých pracovníků nyní hledáme
Pracovníka zákaznického servisu s češtinou nebo slovenštinou* na volné noze
se znalostí němčiny uvedeného cizího jazyka na úrovni mateřštiny
Vaše úkoly jako dvojjazyčného pracovníka zákaznické podpory pro internetový obchod:
• Péče o zákazníky a podpora zákazníků prostřednictvím chatu, e-mailu a telefonu (příchozí hovory)
• Zpracování dotazů zákazníků
• Kontrola procesů objednávek a řešení problémů
• Zajištění spokojenosti zákazníků prostřednictvím metod zaměřených na služby a servis
Zaměstnanecké výhody, benefity
Vaše výhody coby nezávislého pracovníka zákaznického servisu:
• Flexibilita pracovní doby, místa výkonu práce a rozsahu práce z domova
• Férová odměna: platba za uskutečněný hovor / vyřízenou žádost o podporu s průměrnou hodinovou mzdou kolem 14 eur
• Podpora v oblasti samostatné výdělečné činnosti a domácí kanceláře
• Dobré skloubení práce s rodinným životem
• Možnosti dalšího vzdělávání díky školením a koučováním na pozici vedoucího týmu
• Integrace do naší přátelské komunity odborníků
• Flexibilita pracovní doby, místa výkonu práce a rozsahu práce z domova
• Férová odměna: platba za uskutečněný hovor / vyřízenou žádost o podporu s průměrnou hodinovou mzdou kolem 14 eur
• Podpora v oblasti samostatné výdělečné činnosti a domácí kanceláře
• Dobré skloubení práce s rodinným životem
• Možnosti dalšího vzdělávání díky školením a koučováním na pozici vedoucího týmu
• Integrace do naší přátelské komunity odborníků
Informace o náboru
V tomto informačním listu najdete přehled všech informací o této práci.
Proces přijetí:
O práci se můžete ucházet BEZ průvodního dopisu, životopisu a bez pohovoru u nás.
Pokud kliknete na „Ucházet se nyní“, budete přesměrováni na náš formulář . Udělejte si pár minut a odpovězte na naše otázky pečlivě a pravdivě, protože na základě těchto informací se rozhodneme, jak postupovat.
Pak bychom si rádi udělali obrázek o vás, vašem hlasu a vašem vystupování - to je konec konců váš nejdůležitější pracovní nástroj v zákaznickém servisu: obdržíte e-mail s odkazem (pokud ne, zkontrolujte složku se spamem) na náš portál video přihlášek. Tam můžete nahrát krátké video nebo audio ze svého počítače, mobilního telefonu nebo tabletu za pouhých 5 minut a představit se.
Pokud nás svým videem přesvědčíte, zveme vás, abyste se nám prostřednictvím videohovoru představili osobně. Poté obdržíte konečnou zpětnou vazbu a pokud vás přesvědčíme i my, doladíme už jen smluvní záležitosti. Po zavedení do systému ochrany údajů můžete začít a po prvním školení se stát součástí naší sítě nezávislých pracovníků.
Proces přijetí:
O práci se můžete ucházet BEZ průvodního dopisu, životopisu a bez pohovoru u nás.
Pokud kliknete na „Ucházet se nyní“, budete přesměrováni na náš formulář . Udělejte si pár minut a odpovězte na naše otázky pečlivě a pravdivě, protože na základě těchto informací se rozhodneme, jak postupovat.
Pak bychom si rádi udělali obrázek o vás, vašem hlasu a vašem vystupování - to je konec konců váš nejdůležitější pracovní nástroj v zákaznickém servisu: obdržíte e-mail s odkazem (pokud ne, zkontrolujte složku se spamem) na náš portál video přihlášek. Tam můžete nahrát krátké video nebo audio ze svého počítače, mobilního telefonu nebo tabletu za pouhých 5 minut a představit se.
Pokud nás svým videem přesvědčíte, zveme vás, abyste se nám prostřednictvím videohovoru představili osobně. Poté obdržíte konečnou zpětnou vazbu a pokud vás přesvědčíme i my, doladíme už jen smluvní záležitosti. Po zavedení do systému ochrany údajů můžete začít a po prvním školení se stát součástí naší sítě nezávislých pracovníků.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Váš profil coby pracovníka zákaznického servisu z domova:
• Výhodou jsou zkušenosti z oblasti poradenství, zákaznického servisu, péče o zákazníky, call centra, telefonní ústředny
• Popřípadě i zkušenosti z oboru nakupování přes internet, online prodeje
• v úvahu připadají např. osoby vracející se z rodičovské dovolené nebo obecně do pracovního procesu
• Psaní 10 prsty (rychlé psaní na klávesnici) Slovenština nebo čeština na úrovni mateřského jazyka a alespoň velmi dobrá znalost němčiny
• Komunikativní, vstřícný, trpělivý a empatický přístup, radost z telefonování
• Schopnost používat internet (e-mail, chat)
Organizační a technické požadavky na pracovníka call centra na volné noze:
• čas nejméně 20 hodin týdně
• Připojení k internetu alespoň 16 000 DSL a připojení k LAN (ne WiFi)
• Počítač/notebook s Windows ve verzi alespoň 8, nejlépe Windows 10
• USB sluchátka (nebo ochota si je pořídit)
• Živnostenský list (nebo ochota si jej zařídit) a zkušenosti s prací na volné noze
• Trvalé bydliště v EU
• Máte od 13. do 17. ledna 2020 a od 20. do 22. ledna 2020 vždy dopoledne na naše školení
• Výhodou jsou zkušenosti z oblasti poradenství, zákaznického servisu, péče o zákazníky, call centra, telefonní ústředny
• Popřípadě i zkušenosti z oboru nakupování přes internet, online prodeje
• v úvahu připadají např. osoby vracející se z rodičovské dovolené nebo obecně do pracovního procesu
• Psaní 10 prsty (rychlé psaní na klávesnici) Slovenština nebo čeština na úrovni mateřského jazyka a alespoň velmi dobrá znalost němčiny
• Komunikativní, vstřícný, trpělivý a empatický přístup, radost z telefonování
• Schopnost používat internet (e-mail, chat)
Organizační a technické požadavky na pracovníka call centra na volné noze:
• čas nejméně 20 hodin týdně
• Připojení k internetu alespoň 16 000 DSL a připojení k LAN (ne WiFi)
• Počítač/notebook s Windows ve verzi alespoň 8, nejlépe Windows 10
• USB sluchátka (nebo ochota si je pořídit)
• Živnostenský list (nebo ochota si jej zařídit) a zkušenosti s prací na volné noze
• Trvalé bydliště v EU
• Máte od 13. do 17. ledna 2020 a od 20. do 22. ledna 2020 vždy dopoledne na naše školení
ID: 3836678
Posting date: 30.12.2019
2019-12-30
location: Německo Position: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Company: expertcloud.de GmBH
Lower salary limit (gross): 14 EUR/hod.