We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Specialista / Specialistka zákaznického servisu
Future Recruitment s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, významnou zahraniční obchodně-výrobní společnost působící v oblasti spotřební elektroniky hledáme vhodného kandidáta / kandidátku na pozici Specialista zákaznického servisu.
Vaším hlavním úkolem bude zpracování objednávek s následnou fakturací, zajištění plynulé a efektivní komunikace jak s externími zákazníky, tak s odděleními uvnitř společnosti (obchod, logistika, finance).
Mezi hlavní zodpovědnosti bude patřit:
- Zpracování a vedení objednávek ve smyslu evidence v příslušném systému, kontroly zadávání, rezervace zboží a aktualizace ceníků
- Zodpovědnost za vystavování faktur
- Vystavování vratek na základě přiděleného kódu
- Vystavováni dobropisů
- Poskytování informací o stavu skladových zásob
- Spolupráce s oddělením logistiky (předávání informací ohledně termínů naskladnění zboží, evidence poškozeného zboží, storno objednávky)
- Pravidelný reporting týkající se exportů výdejů
- Komunikace s účetním oddělení - řešení došlých plateb, sledování sald zákazníků
- Práce v systému SAP a Helios – aktualizace dat, reporting
Požadujeme:
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Podobná pracovní zkušenost z oblasti zákaznického servisu, logistiky, administrativy – nutná předchozí praxe v kontaktu se zákazníkem a spoluprací s odděleními napříč společností
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Uživatelská znalost MS Office
- Výhodou znalost SAP, případně Helios
- Velmi dobré komunikativní a organizační dovednosti
- Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
- Proaktivní přístup k práci
- Vysoká míra samostatnosti, zároveň týmový hráč
Klient nabízí:
- Zajímavou pracovní náplň se širším spektrem zodpovědností
- Přátelskou pracovní atmosféru
- Motivující finanční ohodnocení
- Firemní benefity
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Future Recruitment s.r.o. je mladá a dynamická personálně poradenská společnost zaměřená na vyhledávání specialistů napříč obory a trhy. Každý den pomáháme absolventům i zkušeným pracovníkům posouvat se ve své profesní kariéře dále. Naší misí je přinášet vám exkluzivní pracovní příležitosti a podporovat vás na cestě za úspěchem. Věříme, že i vy s námi najdete svou budoucnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personálna spoločnosť s medzinárodnou pôsobnosťou, zameriavajúca sa predovšetkým na obsadzovanie specializovaných pozícií a pozícií vo strednom a vyššom manažmente.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3598140
Posting date: 11.2.2019
2019-02-11
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Logistik, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista back office Company: Future Recruitment s.r.o.
The job comes from another website or source.