We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Obchodní asistentka - Velké Přílepy
Geis CZ s.r.o.
Místo práce
Velké Přílepy, Česko
Velké Přílepy, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.02.2019
01.02.2019
Mzdové podmínky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví Vás administrativa spojená s obchodem? Chcete se podílet na našem dalším rozvoji a růstu?
Z důvodu rozšíření obchodního týmu hledáme vhodného kandidáta/vhodnou kandidátku na pozici OBCHODNÍHO ASISTENTA/ OBCHODNÍ ASISTENTKY pro balíkové přepravy pro naši pobočku ve Velkých Přílepech.
JAK BY VYPADAL VÁŠ BĚŽNÝ DEN?
- komunikace se stávajícími zákazníky
- telefonické akvizice
- administrativní podpora obchodním manažerům
- kontrola a řešení pohledávek
- vedení a správa databáze stávajících a nových klientů
- vytváření statistik, reportů, sledování zásilek apod.
CO POTŘEBUJEME OD VÁS?
- ukončené SŠ s maturitou
- praxi na podobné pozici
- základní znalost AJ nebo NJ - výhodou
- uživatelskou znalost MS Office
- komunikativnost, flexibilitu
- samostatnost a příjemné vystupování
CO MŮŽEME NABÍDNOU MY?
- zázemí silné prosperující nadnárodní společnosti patřící k leaderům na českém trhu
- možnost seberealizace, zajímavou a odpovědnou práci
- vzdělávací program (obchodní dovednosti, firemní jazykové kurzy AJ/NJ)
- 5 týdnů dovolené
- zapojení do zvýhodněného programu volání s O2 i pro rodinné příslušníky
- pěkné pracovní prostředí, dobrý kolektiv
- firemní akce, dárkové balíčky a jiné akce pro zaměstnance
- vážíme si našich zaměstnanců - slavíme životní a pracovní jubilea
Z důvodu rozšíření obchodního týmu hledáme vhodného kandidáta/vhodnou kandidátku na pozici OBCHODNÍHO ASISTENTA/ OBCHODNÍ ASISTENTKY pro balíkové přepravy pro naši pobočku ve Velkých Přílepech.
JAK BY VYPADAL VÁŠ BĚŽNÝ DEN?
- komunikace se stávajícími zákazníky
- telefonické akvizice
- administrativní podpora obchodním manažerům
- kontrola a řešení pohledávek
- vedení a správa databáze stávajících a nových klientů
- vytváření statistik, reportů, sledování zásilek apod.
CO POTŘEBUJEME OD VÁS?
- ukončené SŠ s maturitou
- praxi na podobné pozici
- základní znalost AJ nebo NJ - výhodou
- uživatelskou znalost MS Office
- komunikativnost, flexibilitu
- samostatnost a příjemné vystupování
CO MŮŽEME NABÍDNOU MY?
- zázemí silné prosperující nadnárodní společnosti patřící k leaderům na českém trhu
- možnost seberealizace, zajímavou a odpovědnou práci
- vzdělávací program (obchodní dovednosti, firemní jazykové kurzy AJ/NJ)
- 5 týdnů dovolené
- zapojení do zvýhodněného programu volání s O2 i pro rodinné příslušníky
- pěkné pracovní prostředí, dobrý kolektiv
- firemní akce, dárkové balíčky a jiné akce pro zaměstnance
- vážíme si našich zaměstnanců - slavíme životní a pracovní jubilea
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Pokud nás znáte, tak víte, že jsme specialisté v oboru dopravy a logistiky. Obrat přes 4 mld. CZK z nás činí jednoho z největších hráčů na českém trhu. Ve svých pobočkách zaměstnáváme téměř 1000 zaměstnanců a stále rosteme. Pojďte růst s námi!
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 3529175
Posting date: 2.1.2019
2019-01-02
location: Praha - západ Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent Company: Geis CZ s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: Dohodou