Aplikační specialista – mezinárodní projekty a konzultace

Global IT Center, s.r.o.

Místo práce
Škrobárenská, Brno-jih, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dle dohody
Mzdové podmínky (brutto)
Pravidelné bonusy a meziroční navyšování mzdy

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

V Global IT Center v Brně hledáme Aplikačního Specialistu do našeho Overarching Products & Services týmu, který má na starosti komplexní podporu našich aplikací. Lákálo by tě mít na starosti kompletní aplikační managementod A do Z? Není ti cizí administrace aplikací, implementace nových vylepšení nebo třeba konzultace s businessem a pomoc s roll-outy aplikací do dalších zemí? Právě teď ti naízíme možnost zanechat významnou stopu v naší globální IT infrastruktuře a podílet se na jejím zlepšování.

Během řádění Covid-19 pracujeme všichni z domu ze 3 různých evropských lokací – Heidelberg, Brno a Varna. Do budoucna plánujeme zavést hybridní pracovní model – tedy část týdne z officu a část z domu.

Jaké výzvy by tě na pozici čekaly?
• Staneš se technickým konzultantem našich Hdigital aplikací – momentálně má náš tým na starosti 13 aplikací (víceméně od externích vendorů)
• Budeš poskytovat L3 podporu v oblasti údržby, monitoringu, investigace problémů, troubleshootingu, řešení incidentů a komunikace s vendory
• Budeš se podílet nebo třeba i vést projekty a roll-outy aplikací do nových zemí pro zajištění hladkého přechodu do live prostředí
• Budeš s businessem konzultovat co nejefektivnější využití aktuálních aplikací a podílat se na jejich testování

Co od tebe očekáváme?
• Předchozí zkušenost v oblasti aplikační podpory (např. v oblasti ERP systémů, webových a mobilních aplikací, cloudového řešení atd.)
• Komunikativní úroveň angličtiny (také v psané podobě)
• Znalost programování v jakémkoli jazyce (Java, C#,...) nebo znalost databázového jazyka bude tvým plusem
• Využiješ u nás proaktivní přístup, komunikační dovednosti a ochotu se dále učit
• Zkušenost s archivním řešením (např. OpenText, Onbase) nebo SAP je plus
• Znalost metodologie ITIL je plus
• Preferujeme předchozí pracovní zkušenost v enterprise prostředí

Jak to u nás vypadá?
Jsme globální IT centrum pro HeidelbergCement Group, světového lídra v oblasti stavebních materiálů. Staráme se o globální infrastrukturu o velikosti 10 000 serverů, 37 000 userů v 60 zemích a na 6 datacentrech. Základní pc problémy koncových uživatelů u nás řeší Service Desk a o náročnější IT problémy se starají týmy Global Operations, kteří mají na starosti tickety, monitoring a incidenty. Do expertního aplikačního týmu hledáme technika, který se se bude starat o management IT operativy a mezinárodní projekty.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Jak tě oceníme?
• Zajímavou fixní mzdou s pravidelnými bonusy a meziročním navyšováním
• 5 týdnů dovolené s postupným navyšováním dovolené dle strávených let ve společnosti
• Široký výběr placených školení, kurzů a certifikací
• Penzijní připojištění
• Mobilní telefon s firemním tarifem a notebook dle vlastního výběru
• Pravidelné teambuildingy a firemní akce
• Profesní růst a stabilní pracovní zázemí
• Možnost zahraničních pracovních cest
• Multisport karta, stravenková karta a benefit karta
• Středeční ovocné dny a čtvrteční jóga na pracovišti
• Kancelář v centru Brně s relax zónami, terasou a firemním parkováním
• Ekologický bonus při nevyužití firemního parkování

Pokud hledáš kariérní změnu a rád bys získal technicky zajímavou profesní zkušenost v přátelském pracovním prostředí, zašli své CV v angličtině. Těšíme se na naše setkání!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Praxe na pozici/v oblasti

IT

Počet let praxe

3

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální IT centrum pro HeidelbergCement Group, světového lídra v oblasti stavebních materiálů. Staráme se o globální infrastrukturu o velikosti 10 000 serverů, 37 000 userů v 60 zemích a na 6 datacentrech. Základní pc problémy koncových uživatelů u nás řeší Service Desk a o náročnější IT problémy se starají týmy Global Operations, kteří mají na starosti tickety, monitoring a incidenty. Do expertního aplikačního týmu hledáme technika, který se se bude starat o management IT operativy a mezinárodní projekty.

Mrkni na náš instagram:
https://www.instagram.com/globalitcenter/

Více rolí zde:
https://www.gitc.heidelbergcement.com/en/career
ID: 4016814  Posting date: 6.1.2021