We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Recepce / Office coordinator na 6 měsíců
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Praha 5, Praha, Hlavní město Praha
Praha 5, Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.09.2017
01.09.2017
Mzdové podmínky (brutto)
27000 Kč
27000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zajímavá pracovní příležitost pro juniorní kandidáty
Dynamická rozvíjející se mezinárodní společnost hledá vhodného kandidáta/tku na pozici Recepční / Office Koordinátor-ka. Pracovní kontrakt je na dobu určitou - 6 měsíce, jedná se o zástup za mateřskou dovolenou.
Vaše nová pracovní pozice:
Vybraný kandidát bude zodpovědný za standardní administrativní úkony spojené s agendou na recepci (vyřizování příchozích telefonátů, uvádění návštěv, příprava občerstvení atd.), organizaci došlé a odchozí pošty, komunikace s klienty i úřady. Součástí pracovní náplně budou i další ad hoc. administrativní úkony spojené s vedením kanceláře společnosti (například organizace služebních cest, firemních akcí a zajišťování kancelářských potřeb, evidence vstupních karet apod.)
Dynamická rozvíjející se mezinárodní společnost hledá vhodného kandidáta/tku na pozici Recepční / Office Koordinátor-ka. Pracovní kontrakt je na dobu určitou - 6 měsíce, jedná se o zástup za mateřskou dovolenou.
Vaše nová pracovní pozice:
Vybraný kandidát bude zodpovědný za standardní administrativní úkony spojené s agendou na recepci (vyřizování příchozích telefonátů, uvádění návštěv, příprava občerstvení atd.), organizaci došlé a odchozí pošty, komunikace s klienty i úřady. Součástí pracovní náplně budou i další ad hoc. administrativní úkony spojené s vedením kanceláře společnosti (například organizace služebních cest, firemních akcí a zajišťování kancelářských potřeb, evidence vstupních karet apod.)
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Odpovídající mzdové ohodnocení dle předešlých zkušeností kandidáta
• Zázemí mezinárodní stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti
• Smlouvu na dobu určitou, do konce února 2018
• Přátelské pracovní prostředí
• Pracoviště – Praha 13 - Stodůlky
• Nástup: září 2017
• Zázemí mezinárodní stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti
• Smlouvu na dobu určitou, do konce února 2018
• Přátelské pracovní prostředí
• Pracoviště – Praha 13 - Stodůlky
• Nástup: září 2017
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Dynamická rozvíjející se mezinárodní společnost
Dynamická rozvíjející se mezinárodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ / VŠ vzdělání
• Minimálně 1 rok předešlých zkušeností z oblasti administrativy
• Anglický jazyk na pokročilé úrovni
• Znalost práce s PC (MS Office a Internet)
• Velmi dobré vyjadřovací schopnosti, dobré organizační dovednosti
• Příjemné a reprezentativní vystupování, aktivní přístup k práci, týmový duch
• Zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost a loajalita
• Minimálně 1 rok předešlých zkušeností z oblasti administrativy
• Anglický jazyk na pokročilé úrovni
• Znalost práce s PC (MS Office a Internet)
• Velmi dobré vyjadřovací schopnosti, dobré organizační dovednosti
• Příjemné a reprezentativní vystupování, aktivní přístup k práci, týmový duch
• Zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost a loajalita
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3154264
Posting date: 8.8.2017
2017-08-08
location: Praha 5, Praha, Hlavní město Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Sekretářka Company: Hays Czech Republic, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 27000 Kč