Finance admin support - Part-time / Full-time

Hays Czech Republic, s.r.o.

Místo práce
Prague, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Mzdové podmínky (brutto)
Od 150 Kč/hod.

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Budete mít na starosti administrativní podporu fakturačních oddělení Accounts Payables a Accounts Receivables, skenování a zadávání faktur do systému Navision, přípravu podkladů pro závěrky ad.

Práce na plný nebo zkrácený úvazek.

- Budete denně využívat angličtinu, potřebujete ji na plynulé úrovni.
- Zkušenosti nejsou potřeba, stačí např. studium financí a účetnictví či orientace v korporátních financích.
- MS Office, Excel
- CZ / SK + ENG (středně pokročilá)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Známá americká společnost se sídlem na Praze 1 hledá nového člena na výpomoc s administrativními úkoly v oddělení financí a účetnictví.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.

O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3868082  Posting date: 11.2.2020  Lower salary limit (gross): 150 Kč/hod.