We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Specialista zákaznického servisu s němčinou a angličtinou
HHD s.r.o.
Místo práce
Sokolovská 394/17, Karlín, Česko, Praha (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Sokolovská 394/17, Karlín, Česko, Praha (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
březen/duben 2023
březen/duben 2023
Mzdové podmínky (brutto)
40 000 - 45 000 Kč/měsíc
40 000 - 45 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- vypracováni individuálních nabídek rekreačního pronájmu pro naše klienty
- zpracování emailů od klientů
- zpracování plateb od klientů
- možná další administrativní činnost spojená s pronájmem rekreačních domů a apartmánů
- práce na směny i o víkendech či svátcích (směny převážně odpolední, večerní a víkendové)
- zpracování emailů od klientů
- zpracování plateb od klientů
- možná další administrativní činnost spojená s pronájmem rekreačních domů a apartmánů
- práce na směny i o víkendech či svátcích (směny převážně odpolední, večerní a víkendové)
Zaměstnanecké výhody, benefity
- výborné platové podmínky
- 50% příplatek za víkendy a svátky
- pracovní smlouvu na dobu určitou (1 rok) s možností přechodu na smlouvu na dobu neurčitou po 1.roce
- vstupní školení a další školení v průběhu celého roku
- stravenky
- 25 dnů dovolené
- 10-50% slevu na veškeré objekty z našeho portfolia
- dotovaná Multisport karta nebo příspěvek na Sodexo Flexi kartu
- 2 sick days
- 1 placený den k narozeninám
- plně dotovaný roční kupon na MHD v Praze
- benefit ulékaře.cz
- 1 x týdně fyzioterapeut v kancelářích
- firemní akce a teambuildingové aktivity
- bonusový systém
- 50% příplatek za víkendy a svátky
- pracovní smlouvu na dobu určitou (1 rok) s možností přechodu na smlouvu na dobu neurčitou po 1.roce
- vstupní školení a další školení v průběhu celého roku
- stravenky
- 25 dnů dovolené
- 10-50% slevu na veškeré objekty z našeho portfolia
- dotovaná Multisport karta nebo příspěvek na Sodexo Flexi kartu
- 2 sick days
- 1 placený den k narozeninám
- plně dotovaný roční kupon na MHD v Praze
- benefit ulékaře.cz
- 1 x týdně fyzioterapeut v kancelářích
- firemní akce a teambuildingové aktivity
- bonusový systém
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
Cestovní ruch
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
HHD (Interhome) je hrdý na zkušenosti ve zprostředkování pronájmu rekreačních domů již od roku 1965 a dnes je vedoucím profesionálním poskytovatelem rekreačních domů a apartmánů po celé Evropě. Skládá se z 15 regionálních společností. Mateřskou společnost HHD AG, se sídlem ve švýcarském Curychu/Glattbrugg, vlastní ze 100 % společnosti Hotelplan Holding AG. Tato firma je rovněž ze 100 % součástí Migros – největší švýcarské maloobchodní společnosti se sídlem v Curychu.
HHD pronajímá téměř 35.000 soukromých rekreačních domů a apartmánů ve 27 zemích, které uspokojí prakticky každé individuální přání: dovolenou na horách i u moře, pobyt ve městě či na venkově, ubytování v moderním apartmánu, historickém zámku nebo v luxusní vile s bazénem. Interhome zajišťuje kompletní organizaci jak pro majitele rekreačních objektů tak pro své klienty - od rezervace přes platbu a předání klíčů po závěrečný úklid. A samozřejmě zaručuje spolehlivý standard na základě uceleného hvězdičkového systému hodnocení kvality.
HHD pronajímá téměř 35.000 soukromých rekreačních domů a apartmánů ve 27 zemích, které uspokojí prakticky každé individuální přání: dovolenou na horách i u moře, pobyt ve městě či na venkově, ubytování v moderním apartmánu, historickém zámku nebo v luxusní vile s bazénem. Interhome zajišťuje kompletní organizaci jak pro majitele rekreačních objektů tak pro své klienty - od rezervace přes platbu a předání klíčů po závěrečný úklid. A samozřejmě zaručuje spolehlivý standard na základě uceleného hvězdičkového systému hodnocení kvality.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3547329
Posting date: 1.3.2023
2023-03-01
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Company: HHD s.r.o.
Lower salary limit (gross): 40 000 Kč/měsíc