We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Technická podpora L2 s NJ - remote
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Místo práce
Praha, Praha
Praha, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
(''dohodou,)
(''dohodou,)
Mzdové podmínky (brutto)
40 000 - 58 000 Kč/měsícpráce převážně z domova
40 000 - 58 000 Kč/měsícpráce převážně z domova
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vyznáš se dobře ve Windows MS Office, operačních systémech Windows7/10, v zařízeních Apple a není Ticizí ani HW? Chtěl/a bys pracovat převážně z domova za dobré peníze?
Pro největší německou společnost dodávající IT systémy hledáme šikovné IT techniky na pozici podpory L2 pro klienty koncernu Volkswagen a další.
Co bude Tvojí náplní práce?
• Podpora v oblasti IT služeb koncových uživatelů (Remote)
• Zpracování ticketů - žádostí o podporu
• Účast na infrastrukturních projektech
• Podpora v řízení eskalace a optimalizace servisních procesů
• Servisní doba je PO-PÁ mezi 7:00 - 18:00 hod.
Pro největší německou společnost dodávající IT systémy hledáme šikovné IT techniky na pozici podpory L2 pro klienty koncernu Volkswagen a další.
Co bude Tvojí náplní práce?
• Podpora v oblasti IT služeb koncových uživatelů (Remote)
• Zpracování ticketů - žádostí o podporu
• Účast na infrastrukturních projektech
• Podpora v řízení eskalace a optimalizace servisních procesů
• Servisní doba je PO-PÁ mezi 7:00 - 18:00 hod.
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Počáteční školení v ČR nebo Německu
• Notebook a mobilní telefon
• Stravenky
• 5 týdnů dovolené
• Sickdays (3 za rok)
• Práce z domova (kdekoliv z ČR)
• Přístup k portálu školení technických i soft skills
• Kariérní růst
• Notebook a mobilní telefon
• Stravenky
• 5 týdnů dovolené
• Sickdays (3 za rok)
• Práce z domova (kdekoliv z ČR)
• Přístup k portálu školení technických i soft skills
• Kariérní růst
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Umíš německy? Vyznáš se dobře ve Windows MS Office, operačních systémech Windows 10, v zařízeních Apple a není Ti cizí ani HW? Chtěl/a bys pracovat převážně z domova za dobré peníze?
Pro největší německou společnost dodávající IT systémy hledáme šikovné IT techniky na pozici podpory L2 pro klienty koncernu Volkswagen a další.
Pro největší německou společnost dodávající IT systémy hledáme šikovné IT techniky na pozici podpory L2 pro klienty koncernu Volkswagen a další.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Technické zkušenosti se servisem na místě nebo jako vzdálená podpora koncových uživatelů
• Podpora pracovních stanic / notebooků se systémem Windows a mobilní zařízení (IPhone, IPad atd.)
• Dobrá znalost operačních systémů Windows10
• Dobrá znalost aplikací (např. MS Office 2016 a Office 365)
• Detailní znalost klientského hardwaru (notebooky, pracovní stanice a počítače) a jeho periferií
• B2 němčina
Výhodou budou:
• Sociální citlivost a soft-skills pro jednání se zákazníky na korporátní úrovni
• Týmová práce, proaktivní akce a eskalace v případě problémů
• Zkušenosti v macOS a/nebo Linuxu (Red Hat / Ubuntu)
• Zkušenosti se systémy správy ticketů
• Podpora pracovních stanic / notebooků se systémem Windows a mobilní zařízení (IPhone, IPad atd.)
• Dobrá znalost operačních systémů Windows10
• Dobrá znalost aplikací (např. MS Office 2016 a Office 365)
• Detailní znalost klientského hardwaru (notebooky, pracovní stanice a počítače) a jeho periferií
• B2 němčina
Výhodou budou:
• Sociální citlivost a soft-skills pro jednání se zákazníky na korporátní úrovni
• Týmová práce, proaktivní akce a eskalace v případě problémů
• Zkušenosti v macOS a/nebo Linuxu (Red Hat / Ubuntu)
• Zkušenosti se systémy správy ticketů
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 4371095
Posting date: 1.7.2022
2022-07-01
location: Praha Position: Helpdesk operátor, Servisní technik, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT Company: HOFMANN WIZARD s.r.o.
The job comes from another website or source.
Lower salary limit (gross): 40 000 Kč/měsíc