We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Finance & Controlling Manager pro CZ a SK
Ing. Martina Jiříková
Místo práce
Obchodní 126, Čestlice, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Obchodní 126, Čestlice, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
1.9.2022
1.9.2022
Mzdové podmínky (brutto)
Od 70 000 Kč/měsícRoční bonus
Od 70 000 Kč/měsícRoční bonus
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Zpracování měsíčního a ročního reportingu pro skupinu (P&L, balance sheet apod.) včetně rekonciliace intercompany vztahů
- Spolupráce s externí účtárnou v CZ a SK, částečné vedení jednoho juniorního kolegy
- Dohled nad průběhem a participace na měsíčních závěrkách (spolupráce s externí účtárnou v CZ a SK)
- Komentování aktuálního vývoje a odchylek od plánu (především revenues, margins, costs, working capital)
- Komplexní zodpovědnost za plánování (budget & forecasts) v celé šíři (P&L, balance sheet, working capital atd.)
- Řízení legal entity výsledku a interní forecasting plnění KPIs především pak v druhé polovině roku
- Příprava a koordinace statutárního auditu, jednání s auditory, příprava výroční zprávy
- Spolupráce s daňovými poradci na přípravě DPPO
- Příprava a schvalování plateb (CZ i SK) a jednání s dodavateli, zákazníky a bankami
- Dohled nad vymáháním pohledávek po splatnosti
- Zpracování dodatečného reportingu pro lokální management a HQ (detail pohledávek, sale pipeline, ad-hoc reporty)
- Business partner pro lokální management a HQ v Německu
Co byste měl/a splňovat:
- Zkušenost na pozici Finance Manager nebo Finance Controller (alespoň 2 roky)
- Zkušenost s finančním reportingem (měsíční a roční reporting package do skupiny)
- Schopnost monitorovat vývoj firmy a interpretovat tento vývoj v číslech
- Orientace v českém účetnictví
- Nadstandardní znalost MS Excel (pokročilé funkce, kontingenční tabulky)
- Plynulá komunikace v angličtině v písemné i ústní formě, znalost českého či slovenského jazyka nutností
- Schopnost komunikovat a pracovat v globálním týmu
- Spolupráce s externí účtárnou v CZ a SK, částečné vedení jednoho juniorního kolegy
- Dohled nad průběhem a participace na měsíčních závěrkách (spolupráce s externí účtárnou v CZ a SK)
- Komentování aktuálního vývoje a odchylek od plánu (především revenues, margins, costs, working capital)
- Komplexní zodpovědnost za plánování (budget & forecasts) v celé šíři (P&L, balance sheet, working capital atd.)
- Řízení legal entity výsledku a interní forecasting plnění KPIs především pak v druhé polovině roku
- Příprava a koordinace statutárního auditu, jednání s auditory, příprava výroční zprávy
- Spolupráce s daňovými poradci na přípravě DPPO
- Příprava a schvalování plateb (CZ i SK) a jednání s dodavateli, zákazníky a bankami
- Dohled nad vymáháním pohledávek po splatnosti
- Zpracování dodatečného reportingu pro lokální management a HQ (detail pohledávek, sale pipeline, ad-hoc reporty)
- Business partner pro lokální management a HQ v Německu
Co byste měl/a splňovat:
- Zkušenost na pozici Finance Manager nebo Finance Controller (alespoň 2 roky)
- Zkušenost s finančním reportingem (měsíční a roční reporting package do skupiny)
- Schopnost monitorovat vývoj firmy a interpretovat tento vývoj v číslech
- Orientace v českém účetnictví
- Nadstandardní znalost MS Excel (pokročilé funkce, kontingenční tabulky)
- Plynulá komunikace v angličtině v písemné i ústní formě, znalost českého či slovenského jazyka nutností
- Schopnost komunikovat a pracovat v globálním týmu
Zaměstnanecké výhody, benefity
Bonusová složka mzdy v podobě ročního bonusu
Výrazná flexibilita v pracovní době
Propracovaný firemní školící systém
Prostředí mezinárodní firmy a reálný kontakt s lidmi z více zemí
Penzijní připojištění (po 1 roce u firmy)
Slevy na vstupné do Aquaparku v Čestlicích
Příspěvek na stravu
5. týden dovolené (po 1 roce u firmy)
Máme radost, když se zaměstnancům daří a ty šikovné s radostí posuneme v jejich kariéře dál – velká příležitost pro člověka, který se nebojí zodpovědnosti a chce růst.
Pokud Vás naše pracovní nabídka zaujme, zašlete nám Váš strukturovaný životopis.
Výrazná flexibilita v pracovní době
Propracovaný firemní školící systém
Prostředí mezinárodní firmy a reálný kontakt s lidmi z více zemí
Penzijní připojištění (po 1 roce u firmy)
Slevy na vstupné do Aquaparku v Čestlicích
Příspěvek na stravu
5. týden dovolené (po 1 roce u firmy)
Máme radost, když se zaměstnancům daří a ty šikovné s radostí posuneme v jejich kariéře dál – velká příležitost pro člověka, který se nebojí zodpovědnosti a chce růst.
Pokud Vás naše pracovní nabídka zaujme, zašlete nám Váš strukturovaný životopis.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Společnost Bizerba Czech & Slovakia je dceřinou společností německého koncernu Bizerba SE & Co. KG. Od svého založení v roce 1866 je firma synonymem efektivního řešení pro vážení, krájení a označování. Dnes působíme ve 120 zemích a zaměstnáváme přibližně 3 900 zaměstnanců.
Na českém trhu poskytujeme naše služby už více jak 25 let. Ve společnosti v České republice a na Slovensku nás pracuje 70. Specializujeme se na široké portfolio produktů včetně vývoje a instalace váho-pokladních systémů pro maloobchodní provozovny; váhovou, balicí a plnící technologii; nářezové stroje a další sortiment pro obchod a průmysl. Mezi naše spokojené zákazníky patří mimo jiné velké obchodní řetězce a výrobci uzenin známých jmen.
V Bizerbě spojujeme tradiční hodnoty rodinné společnosti a možnosti mezinárodního kariérního rozvoje globálně působící skupiny. Přestože jsme velká firma, preferujeme přátelské a otevřené vztahy mezi kolegy. Lidský, family friendly přístup k našim zaměstnancům patří mezi naše jedinečné hodnoty, které vyznáváme.
Společnost Bizerba Czech & Slovakia je dceřinou společností německého koncernu Bizerba SE & Co. KG. Od svého založení v roce 1866 je firma synonymem efektivního řešení pro vážení, krájení a označování. Dnes působíme ve 120 zemích a zaměstnáváme přibližně 3 900 zaměstnanců.
Na českém trhu poskytujeme naše služby už více jak 25 let. Ve společnosti v České republice a na Slovensku nás pracuje 70. Specializujeme se na široké portfolio produktů včetně vývoje a instalace váho-pokladních systémů pro maloobchodní provozovny; váhovou, balicí a plnící technologii; nářezové stroje a další sortiment pro obchod a průmysl. Mezi naše spokojené zákazníky patří mimo jiné velké obchodní řetězce a výrobci uzenin známých jmen.
V Bizerbě spojujeme tradiční hodnoty rodinné společnosti a možnosti mezinárodního kariérního rozvoje globálně působící skupiny. Přestože jsme velká firma, preferujeme přátelské a otevřené vztahy mezi kolegy. Lidský, family friendly přístup k našim zaměstnancům patří mezi naše jedinečné hodnoty, které vyznáváme.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Finance
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Expert
Praxe na pozici/v oblasti
Finance controlling
Počet let praxe
2
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
outsourcing personalistiky, personální poradenství
ID: 4389496
Posting date: 27.7.2022
2022-07-27
location: Čestlice Position: Finanční analytik, Hlavní účetní, Mzdový účetní, Účetní Company: Ing. Martina Jiříková
Lower salary limit (gross): 70 000 Kč/měsíc